35-åringen blev våldtagen i media

Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2003-10-05 09:27:00
fr€dd€
Anna Li, allt dina kommentarer kan jag förstå-men faktum kvarstårDEN DAGEN någon anser och tycker det är RÄTT eller rättfärdigat eller "rättvist" och "inte så farligt" - då någon svensk människa hängs ut i ett sådant här sammanhang som i fallet med 35 åringen;DÅ säger DU att det är "väl inget farligt , killen har ju gjort skäl för det!!"
Inlägg #22: Postat: 2003-10-05 09:28:00
fr€dd€
som OM det är OKEY att ha någon sorts tidningsdomstol -för att 35 åringen har varit DÖMD!!
Inlägg #23: Postat: 2003-10-05 09:32:00
FR€DD€
Det är just DÄRFÖR anna Li -jag inte kan acceptera ditt svar - och du gömmer dig bakom en förljugenhet om att det finns orsaker till detta som är "skvallertypiska" och det var väl inte så faaaarligt!
Men se Anna Li-DET VAR JÄVLIGT FARLIGT att jag var nedlåtande åt dig! - men se -låt det vara skvaller,skvaller att vissa inte kan tänka efter -men tycka en massa det kan dom,
Inlägg #24: Postat: 2003-10-05 09:37:00
fr€dd€
Men jag vet att det var känsligt och din initgritet skall förbli suverän - så jag ber Dig om Ursäkt för detta försmädliga påhopp, jag trodde bara det var "guts" i folk som sticker ut hakan och har inget med seriösitet att göra, är det seriöst att kränka en annan människa i en tidning -sedan anse att det är okey på ngt sätt ? Och det var väl inte så farligt? Var fan sitter den seriösiteten?
Inlägg #25: Postat: 2003-10-05 09:41:00
fr€dd€
Du verkar utgå ifrån att du är i någon sorts överläge och kan klappa mig på huvudet. Det är ganska fascinerande vad du har gjort dig för bild av mig utifrån att jag är kvinna och har barn. " Ditt citat Anna Li - svar: ditt underläge var svaret i kommentarorsfältet.
Inlägg #26: Postat: 2003-10-05 09:49:00
fr€dd€
vad jag inte vet om ensamstående mammor är knappast värt att pröva i text, min bild får jag av text och inget annat - då får du ge dig i kast med en artikel som behandlar detta ämnet, det finns nog många mödrar som har sina "åsikter" om ditt å datt - leta upp dom och sätt ihop en artikel eftersom det var en viktigt fråga för dig och ditt yrkesliv erfarenhet -
Inlägg #27: Postat: 2003-10-05 09:54:00
fr€dd€
tonen mot dig var patrioniserande -precis lika patroiniserande som du hade mot 35 åringen i exemplet.
Varför skulle jag sitta här och sopa undan attityder och gråzonsaktiga falska bilder bara för att någon anser sig ha en "åsikt" som är en retorisk biljett att få "tycka vad man vill". Du får ju tycka vad du vill och det är väl ingen som gnäller över det?
Inlägg #28: Postat: 2003-10-05 10:01:00
fr€dd€
forts;så vad är då problemet?
Inlägg #29: Postat: 2003-10-05 11:28:00
fr€dd€
Bugar mig mot Anna Li och ber så mycket om ursäkt för detta förvirrande trams, jag ser och jag vet och är totalt införstådd med dessa låga diskussioner om debatten, och hoppas att du Anna Li kan ha översyn med en sådan förvirrad yrpanna som mig.
Inlägg #30: Postat: 2003-10-05 11:34:00
fr€dd€
Så därför snodde jag lite blomster på grannens balkong och överlämnar det fiktivt här som ett bevis att jag menar allvar.glöm nu inte att vattna dom
Vänligen Fredrik Reimarker
Inlägg #31: Postat: 2003-10-05 15:40:00
Sunny
13 Katta: jag tänkte nog närmast på Munchhausen by proxy som jag tyvärr vet lite för mycket om. Föräldern gör sitt barn sjuk genom olika metoder för att sedan få tröst o uppmärksamhet vid barnets sjuksäng. Det händer att barnet dör. När barnet blir större sätts en hel teaterföreställning i gång: Föräldern gör falska polisanmälningar mot sitt barn,baktalar det inför grannar o lärare han tar död på stackars mig forts
Inlägg #32: Postat: 2003-10-05 15:42:00
Sunny
Så OM vi har att göra med en sådan förälder så är det väldigt logiskt att han försöker får sonen dömd för mord. Det torde ge hög sympati utdelning o den uppmärksamhet som de här människorna jagar.
Inlägg #33: Postat: 2003-10-05 15:51:00
Sunny
Anna Li: När man har avtjänat sitt straff ska det inte läggas någon till last senare i livet. Alla kan räkna ut att det är någonting allvarligt fel i den familjen men du o jag vet ingenting om det alls. Familjetragedier kan aldrig vara ok att lägga ut som underhållning ifall de inte, efter en fällande dom ,visar sig vara relevanta för fallet. Jag hade en fostermamma som gick runt till media efter en våldtäkt när jag var 15 år fast jag inte bott där på flera år: jag fick lämna Sverige.
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...