Ett litet trevligt sexköp?

Den här tråden diskuterar artikeln Ett litet trevligt sexköp?.
Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2003-10-10 08:38:00
Elin
Folk verkar glomma att det foljer med en manniska pa kopet nar man koper sex och att kontakten mellan de tu ar mycket speciell, att ens kropp utnyttjas och blir prissatt. Verkar glomma att det inte ar nagonting nagon gor om det inte ar mer eller mindre desperata. Sexkop kommer aldrig att bli helt accepterat inte minst for att de prostituerade sjalva mar skit. Och dar det accepteras och legaliseras okar det dessutom, men iden om de valmaende hororna som konkurrerar ut "sloddret" funkar inte.
Inlägg #22: Postat: 2003-10-18 09:33:00
Anonym Kvinna
Nepp!
Jag vill inte köpa din kille för att jag inte har det behovet, precis som majoriteten av svenska män aldrig kommer att utnyttja en prostituerad kvinnas tjänster.
Inlägg #23: Postat: 2003-10-23 14:46:00
weena
Tycker det är märkligt att jämföra ett sexköp med att köpa njutning hos frissa eller på ett spa. Frissan eller massören har möjlighet till en distans mellan sitt arbete och sin personlighet. Har man det om det man lever av är att sälja ett ligg? Jag skulle i alla fall inte ha det.
Inlägg #24: Postat: 2003-10-29 21:32:00
Canomia
Som svar på din fråga Solveig, nej jag skulle inte gå till en gigolo. För att jag personligen inte tycker om att ha sex. Och för att jag tycker att det är vedervärdigt att något som är så intimt kan köpas, jag förstår inte hur någon kan må annat än dåligt av det.
Inlägg #25: Postat: 2003-11-13 15:44:00
Leif H T Strand
Ja. Jag måste erkänna att som ensamstående pappa med fyrtioårskris, skulle jag nog kunna tänka mig att sälja min kropp till en tillräckligt snygg kvinna.Hon skulle bli väl omhändertagen av sextörstande mansnymfo.
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...