Någons dotter är redan hora

Den här tråden diskuterar artikeln Någons dotter är redan hora.
Inlägg #1: Postat: 2003-08-02 11:54:00
tommy
jag kallar dig ricki från och med för några minuter sedan. tjena.
Inlägg #2: Postat: 2003-08-02 11:58:00
s u c k
sluta döda sourze! att dra denna harang en gång till är ett utmärkt sätt att göra det på
Inlägg #3: Postat: 2003-08-02 13:05:00
Raija
Uäck!Hulka, opps ursäkta att jag spydde!
Inlägg #4: Postat: 2003-08-02 13:28:00
Nartin
Vassa kommentarer nedan. De hackar verkligen sönder Lundahls argumentation på ett skickligt och sakligt sätt. Hörni alla antagonister - vad är det som är så fel med denna artikel?
Inlägg #5: Postat: 2003-08-02 13:38:00
En annan MIkael
Frågan kvarstår dock, vill du att ditt barn flicka el. pojke ska sälja sex för pengar? Att det redan finns föräldrar som har barn som horar betyder INGENTING, så länge du och andra inte svarat på frågan.
Inlägg #6: Postat: 2003-08-02 13:41:00
jan s
de som vil legalisera prostitution anser att de problem som finns och som Lilja 4ever visar, våldtäkt, kidnappning, misshandel etc, förvärras av kriminalisering. Försök tänka tanken att det inte räcker att säga usch och fy till allt man inte gillar- och att detta fyande kan skapa fler Liljas, inte färre
Inlägg #7: Postat: 2003-08-02 14:58:00
Sten
Man får beundra M:s förmåga att snabbt få läsare och massor av kommentarer. Och det år efter år inom samma ämne och med samma argument
Inlägg #8: Postat: 2003-08-03 12:29:00
Urban
Någons kompis är redan hora. Jag brukar fråga om hans kunder och vad de hittar på och vad han har för taxa. Kompisen brukar tom. tala om för folk att han tar betalt för sexuella tjänster. Obetalbart ;-
Inlägg #9: Postat: 2003-08-03 16:10:00
Yanni
Och någons pappa, bror och make är redan torsk... Jaså. Kvinnan hemma vill inte? Ja då är det förstås självklart att gå till en hora. Inte göra nåt åt situationen hemma. Bara fly iväg till en utlösning. Så bra om det då också är lagligt. För de prostituerades egen skull förstås.
Inlägg #10: Postat: 2003-08-03 22:52:00
Elisabeth
Ska vi vara "fina eller fula " människor.Födda och skapade till en Guds avbild.Bli förälder och sedan förstöra barnen man ska inte vara fanatiska föräldrar med fina döttrar och söner.vara ett storläskigt monster kall och hård,vild och kåt människo och barn misshandlare liv.Sådana varelser kan man ju inte leva och samarbeta med i harmonie.Visst vill man få uppkastning av sådana hemskheter.
Inlägg #11: Postat: 2003-08-05 10:38:00
Adrian Ulander
Pinsamt effektsökeri! Att i bilder beskriva hur flickor blir utnyttjade för att uppröra, och.. Ja, vad? Vad är du egentligen ute efter? "Vill du att din dotter säljer sex?" är en utmärkt frågeställning som konkretiserar något som för de flesta är främmande och närmast abstrakt.
Inlägg #12: Postat: 2003-08-08 14:06:00
Yanni
"Jämställdhet kan aldrig uppnås så länge män köper och sexuellt utnyttjar kvinnor och barn." Citat från Manliga nätverket: Länk: man-net.nu

Och jämställdhet ville vi ha. Eller?
Inlägg #13: Postat: 2003-08-30 23:14:00
AH
Detta låter mest som myten om den lyckliga horan.. Att sälja sin kropp för pengar är knappast något förstahandsval för någon som behöver ett jobb. De flesta gör det för att inga andra utvägar finns.. "Jag är hora och jag trivs med det" -argument har jag svårt att köpa, tyvärr. Det luktar surt.
Laddar...