Sourze susar sorgset av frågor

Den här tråden diskuterar artikeln Sourze susar sorgset av frågor.
Inlägg #1: Postat: 2003-07-01 10:08:00
US.
Allt Sourzesnack, det börjar bli för mycket klubbkänsla, vi ska vara fria skribenter och inte medlemmar i någon "inre beundranklubb".
Inlägg #2: Postat: 2003-07-01 10:45:00
Maria F
Svar till US först...klart vi är fria skribenter men det hindrar väl inte att vi gemensamt hittar en form som passar många av oss. Att vi tillsammans arbetar för att göra det bättre.Sedan att man uttrycker sin beundran för de texter som faller en i smaken tycker jag känns bra. Och det tänker jag fortsätta med.
Inlägg #3: Postat: 2003-07-01 11:20:00
Tommy Wennerstierna
Vaddå oro ? Its in the eye of the beholder. Jag har skrivit 10 missilinlägg- sedan är det slut. Om nu det hade med saken att göra. Gå ut och promenera. Andas in lite frisk luft på Skeppsholmen. Gå ut och kolla på turisternas vedermödor.
Inlägg #4: Postat: 2003-07-01 11:20:00
Marie Hellström
Håller med dig om att Sourzeredaktionen är sparsam med information om vad som är på gång. Jag saknar information om vad som händer och sker. T ex: vart tog Metro vägen? Hur gick det i tävlingen Folk och Makt? Vissa saker dyker upp och sedan försvinner dom och jag som skribent får inte veta om det var en bra eller mindre bra satsning. En kategori för Sourzeinformation skulle vara behövligt, tycker jag.
Inlägg #5: Postat: 2003-07-01 18:43:00
sten
Sourze har varit i kris från början. Problemet var inte skribenterna utan att läsarna läste gratis trodde man eftersom de var 90 av publiken. Sen gjorde man misstaget att ta betalt av läsarna. Nu har man för få, det är problemet. Sourze svarar inte på allt för att de är så få och att de antagligen inte vet hur det kommer att bli
Laddar...