Sourze, en ventil med mervärde

Den här tråden diskuterar artikeln Sourze, en ventil med mervärde.
Inlägg #1: Postat: 2003-06-30 12:19:00
Tommy Wennerstierna
:- Tack för en positiv text :- Sourze är vad vi gör det till själva. Och det är inte tillrättalagt och färdigtuggat mediablask :- Så även om man får ta en del skit så är ju yttrandefrihetsaspekten det viktigaste. Sourze lever !
Inlägg #2: Postat: 2003-06-30 13:32:00
Michael Ståhlberg
Alla symptom på gravt sourze- missb. . . beroende. Det var därför jag förlåt
Unto went cold turkey* ett tag, dessutom skrev jag när jag inte hade anledning "grafomani".
Nu försöker jag som den kloke Freddy R. vänta tills jag har nåt att säga.
* Cold turkey kall kalkon att tvärt avbryta ett heroinmissbruk och uthärda abstinensbesvären. Svettningar och
frossa om vartannat. Skulle jag tro.
Inlägg #3: Postat: 2003-06-30 13:52:00
Naseer
Vi gnällde en tid, sådana perioder är ganska bra att ha, då kanske tar man inte oss för givet. De lyssnade, tillräckligt mycket i alla fall för att jag skall känna att det är återigen dags för mig att bidra med det där lilla. Känns som om fler och fler tycker att det är dags för oss att återta Sourze, det är ju vi som gör den till vad den är :
Inlägg #4: Postat: 2003-06-30 21:28:00
Ingrid O Losell
Vilken smittande inspirationstext, Linda! Hälsosam. En öppen ventil för att vädra ut den gamla luften och släppa in den nya, syrerika.
Inlägg #5: Postat: 2003-07-01 07:00:00
Anna Dr
VIsst är Sourze en ventil - ett andningshål. Jag står och trycker munnen mot detta hål och undrar hur jag ska kunna åka iväg en vecka utan att få andas...
Inlägg #6: Postat: 2003-07-01 11:54:00
Marie Hellström
Visst är Sourze beroendeframkallande. Läser själv minst en gång om dagen. Skriver en hel del hemma, men publicerar sparsamt. Kanske blir det mer framöver.
Inlägg #7: Postat: 2003-07-01 17:06:00
Magnus Löwendahl
En bekännelse med mervärde!
Laddar...