Inlägg #1: Postat: 2003-05-26 15:34:00
|
Mikael Larsson |
Vad är det som är så bra med utvidgning hit och styre dit.
Vi kan väl lika väl göra hela världen till Sverige och avskaffa alla valörer utom krona och öre.Sen prövar vi olika former av ledarskap tex kommunism,nazism,hare-krishna,islam,president,statsministereller varför inte bli en enda stor sexsekt så ser vi vilken som var roligast.
Hajjar du...???
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-05-26 17:24:00
|
Sandip Savasadia |
Det är mycket politik men lite ekonomi...
/Nejsägare
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-05-26 17:55:00
|
Alf Carlsson |
"Vilja ta ansvar för det nya Europa" - vad betyder det, mer än att man är ond om man inte tar ansvar? Vart ska jag vända mig om jag vill ta ansvar för hela världen? Eller är det för pretatiöst, så pretantiöst att jag egentligen bara kan ta ansvar för mig själv?
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-05-26 20:42:00
|
Tommy Wennerstierna |
Den här diskussionen kommer att bli mycket intresantare när Berlusconi
fått svinga EU:s ordförandeklubba ett par månader. Han kommer att ge begreppet demokrati en ny innebörd.
Det kommer inte att råda någon tvekan om vad som är bäst för Sverige efter hans insatser.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2003-05-26 21:34:00
|
Erik Lindgren |
Uffe, du kan ju inte säga att utanförskap, om är exakt samma sak som självständighet, låter sådär väldans positivt. Resten av din artikel är tyvärr mest ordbajs, men det är ju ditt val.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2003-05-27 11:19:00
|
Marie Hellström |
"Utanförskapsskrämseln" minns jag att det mässades om redan när EU-frågan började lanseras. Vi i Sverige skulle bli inkompetenta, efterblivna vikingar om vi inte gick med i EU. Nu är det samma visa igen, vad är nytt?
|
|