Inlägg #1: Postat: 2003-05-26 10:13:00
|
Man |
Det ligger säkert ett visst mått av sanning i det du säger, och det är naturligtvis positivt att du försöker uppmana människor att oroa sig mindre för sitt utseende. Men med risk för att låta krass o. cynisk - jag tror inte på dig fullt ut. Det finns socialpsykologisk forskning som visar att människor som anses som mindre attraktiva faktiskt har svårare att hitta en partner och oftare drabbas av olika typer av psykiska problem.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-05-26 12:05:00
|
Angelica |
Min erfarenhet är att om man ser bra ut får man inte heller några ragg som är värda att hänga i granen... De flesta är ute efter att få en i säng, att "erövra" en, eftersom man verkar så oåtkomlig som snygg självsäker tjej.
Ju fler ragg är inte alltid bättre med andra ord. Med vilket utseende/utstrålning får man de BÄSTA raggen, är en mer relevant fråga.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-05-26 13:07:00
|
JoeHill |
Hellre snygg och harmonisk än ful och harmonisk.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-05-26 13:26:00
|
"språkpolis" |
Cred, dejtning, rejs etc. Fan vad trött jag är på den här tillgjorda svengelskan som brer ut sig som ohyra i språket. Skriv artiklarna på svenska eller engelska men skippa den här vidriga svengelskan!
|
|
Inlägg #5: Postat: 2003-05-26 18:35:00
|
Alf Carlsson |
Helt djävla unfucking believable,
orkar icke mer ...Gud är stor.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2003-06-10 11:29:00
|
Alf Carlsson |
Ahhh, just det. Nu fattar jag. Kallberg LIKNAR JU en grävling. Han skriver om sin erfarenhet som GRÄVLING. Okey, men då är det också rimligt att han ändrar rubriken till: "Mitt liv som grävling".
|
|