Humor: kul men svårt

Den här tråden diskuterar artikeln Humor: kul men svårt.
Inlägg #1: Postat: 2003-04-19 12:35:00
Snerka
Ok? Chill out.. :
Inlägg #2: Postat: 2003-04-20 20:27:00
Christoffer Andersson
bäst hittills. märker du nu hur du på nåt konstigt sätt växer som komiker? angående judefrågan kan vi väl träffas hemma hos dig på tisdag? bry dig inte om att köpa iste, det fixar jag.
Inlägg #3: Postat: 2003-04-21 10:41:00
Marie Hellström
Ja, det låter som om det är svårt att vara komiker. Tänk att alltid behöva vara beredd med ett skämt i alla lägen. Inget för mig. Det räcker med att jag försöker roa mig själv. Lycka till! Du kanske blir nästa stora stjärna inom komiken.
Inlägg #4: Postat: 2003-04-22 09:52:00
Anna Li
Visst är det svårt. Jag förutsätter att artikeln med sin beskäftiga ton och överdrifter är ett skämt. Men jag drog inte ens på munne en enda gång. Och eftersom det inte var roligt, så blev jag istället osäker på om det verkligen var ett skämt. men humor är ju inte bara svårt, det är ju olika från person till person oxå.
Inlägg #5: Postat: 2003-04-22 11:22:00
Yanni
Du har ett problem. Du vill vara komiker och anstränger dig till det yttersta. Tyvärr lyser din eventuella humor inte igenom i en enda rad av det du skrivit. Jag är nästan säker på att en "riktig" komiker även hade varit rolig när han skulle berätta om sina vedermödor. Du kunde ju beskrivit en rolig situation eller nåt...
Inlägg #6: Postat: 2003-05-08 14:54:00
Wayne Kramer
Är det inte jobbigt att aldrig bli förstådd? Du måste världens bästa självförtroende. Ironi eller inte, du är lika rolig som ett väntrum på en könsklinik.
Laddar...