|
Inlägg #1: Postat: 2003-04-15 10:16:00
|
|
Magdalena |
Som jag också skrev i min artikel: gynekologskämtet var väl osmakligt och inte ett dugg kul. Men de andra skämten om sedan stoppades var faktiskt harmlösa helt i klass med sånt som alla får stå ut med. Och det var det som fick hovet att koppla in jurister,inte det första skämtet. Jag uppfattar det som att man inte får skämta om kungabarnen överhuvudtaget.... Och varför skulle man inte få det?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-04-15 10:33:00
|
|
Anna Li |
Hehe... Det är härligt att du är tillbaka!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-04-15 10:36:00
|
|
Olof Öberg |
Nej!!! Lena och jag är helt överens. Helvetet har fryst igen och Toronto kommer vinna Stanley Cup. När det såg så bra ut för Colorado.. Alla som tycker att "kändisar" skall tåla lite mer måste förstås också förstå att de spär på myten att de även skall ha fördelar på andra ställen. På samma sätt som när politiker förnekas privatliv gör att inga vanliga människor vill bli politiker.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-04-15 11:14:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Jag gillade shotglasskämtet men jg accepterar att det va för mkt. En sak som e lustig med Sverige är man ksa ha sjuukt överseende med vissa grupper o minoriteter som man ska gulla med så mkt så att tom de själva säger ifrån o hävdar att det blir skevt. Men svenskar kan även få kalla tex moderater, välbärgade eller andra "grupper" för vad fan som helst och enbart få ryggdunk. Jantesossen i dem kan inte hålla sig..
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-04-15 11:18:00
|
|
Jesper N |
Om inte Kungafamiljen dragits med att ärva rollen som statschef hade jag kunnat hålla med dig.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-04-15 14:52:00
|
|
sten |
skönt att vildrosen men ingen lapp-lisaär tillbaka
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2003-04-15 16:25:00
|
|
Man |
Kungen har full frihet att abdikera, och hans familj har full frihet att avsäga sig alla offentliga åtaganden och skaffa sig hederliga arbeten. När de gör det har de också rätt att bli bemötta med respekt. Fram till dess ska de hålla käften och inte gnälla.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2003-04-18 10:45:00
|
|
Carin Nordström |
Madeleine Thérèse Amelie Josephine, Prinsessa av Sverige, Hertiginna av Hälsingland och Gästrikland. Nä, hon är nog ingne vanlig tjej som gillar att parta...
:
|
| |