Hur som haver är dom jävligt döda

Showing page 3 of 3: 1  2  3
Inlägg #41: Postat: 2003-04-10 17:45:00
Magnus
Jag har väldigt svårt att förstå hur en så pass lättstött person som du förmodligen kommer nästa martyrinlägg att innehålla "är jag LÄTTSTÖTT också???" ;- överhuvudtaget ger sig in i en debatt med någon. Du övertolkar nästan allt jag skriver och anser att det eller det är personangrepp och kritik av din person. Aldrig att det är dina åsikter eller värderingar som sablas ner minsann, allt är personangrepp.
Inlägg #42: Postat: 2003-04-10 17:48:00
Magnus
Allt det här verkar grunda sig på att du inte förstår vad jag menar med att du OMEDVETET läs ordet före parentesen 100 gånger innan du läser vidare, tack ger ditt stöd för förtrycket genom att döma ut USAs inblandning. Du får det till att jag anklagar dig för att vara Saddam-anhängare, och har du inte mer självdistans än så är det inte mycket mer jag kan göra än att återigen beklaga att du övertolkar det du läser.
Inlägg #43: Postat: 2003-04-10 17:50:00
Lena V
Magnus: Jag vet inte vilket ditt problem är, men att inte kunna diskutera en sakfråga rakt upp och ner utan dom tillägg i senaste "lättstött och "martyrinlägg du tar med i varje kommentar, är inte värdigt vuxna människor nu vet jag ju oifs inget om din ålder. Om jag övertolkar kan det bero på att du uttrycker dig förjävla klumpigt, har den tanken ens slagit dig in?
Inlägg #44: Postat: 2003-04-10 17:51:00
Magnus
Väljer man att bortse från ett enskilt ord i en fras kan man lätt ändra dess innebörd till att bli den motsatta. "Jag tycker inte att kvinnor måste se ut som fotomodeller för att duga" - Ta bort "inte", och säg om det fortfarande har samma betydelse. Menmen, antingen är du extremt grälsjuk eller så driver du med mig, och det är i vilket fall som helst ingen idé att försöka föra en debatt med någon som inte kan föra en saklig debatt utan att spåra ur.
Inlägg #45: Postat: 2003-04-10 17:59:00
Lena V
Ahahahaha oj fy fan så det kraschade i glashuset där: Du bör ta din kanske omedvetna extremt illa valda fras och putsa på den till nästa diskussion, din avsikt med den frasen står - i nuvarande skick - alldeles för glasklar. Jag kan bara slutligen meddela att om min slutledningsförmåga kan tyckas usel i dina ögon så är din under all kritik, i mina :D:D:D take care.
Inlägg #46: Postat: 2003-04-10 18:04:00
Magnus
Klart du får tycka vad du vill, åsikter är alltid åsikter och saknar sällan samma vikt som fakta! ;- Det du har gjort är ju i grund och botten att du har missförstått en av mina formuleringar, vägrat erkänna för dig själv att du HAR missförstått formuleringen, och sedan gått i skyttegrav och försvarat det här missförståndet med näbbar och klor. För att slippa erkänna att du hade fel - Ganska uppenbart. Lycka till i framtida debatter! ;-
Inlägg #47: Postat: 2003-04-10 18:07:00
Magnus
"Saknar OFTAST samma vikt som fakta" skulle det vara i mitt föregående inlägg... Var lite för snabb att trycka på skicka - Ännu ett bra exempel på hur ett enda ord kan ändra ett meddelandes innebörd om det hamnar fel.
Inlägg #48: Postat: 2003-04-10 18:37:00
Lena V
Intressant. Magnus, du har fel, och rätt. Såg nu att det inte var du utan "marre" som uppmanade mig att be hela det irakiska folket om ursäkt. Denna diskussion hade inte utvecklats på detta sätt om jag uppmärksammat det tidigare tar på mig hela skulden för den blamagen. Det svaret understödde nämligen den formulering som du säger mig ha missuppfattat. pst, var gärna mer försiktig med dina formuleringar framledes, debatter måste kunna hållas utan tillmälen och epitetsättande peace;
Inlägg #49: Postat: 2003-04-11 11:09:00
Magnus
Jahadu, det förklarar ju en hel del, givetvis - Då kan det ju vara lite mer förståeligt att du reagerade som du gjorde på det jag skrev. Jag skulle nog också kunna bli sur för en sådan uppmaning! Fast det där med att "sluta fred" tror jag aldrig på i fråga om debatter, då dör ju diskussionen... ;-
Showing page 3 of 3: 1  2  3
Laddar...