|
Inlägg #1: Postat: 2003-03-19 13:36:00
|
|
Mike |
Det här kommer inte vänster-"intelligentian" att gilla.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-03-19 15:32:00
|
|
Greger |
Mycket bra! 5 stjärnor.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-03-19 16:24:00
|
|
Erik Lindgren |
Mindre påpekanden: Det är skillnad på vems landet är, och vems landet borde vara, Irak är i nuläget Saddams land, eftersom har har i princip absolut makt. Vidare är det inte Saddams ansvar att irakiska folket ligger under sanktioner, däremot är det hans fel.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-03-19 19:36:00
|
|
Hugo Olsson |
Det stod en gubbe och pinkade mot en vägg. Och en bit bort stod några ungar och tittade på. Då drog jag min REVOLVER och sa "hörrödu gubbe om du inte drar in snorren så SKJUTER jag de där ungarna!" Han pinkade på. Och jag TOG mitt ANSVAR! Det är HAN som bär det fulla ansvaret! Det är HAN som bär det fulla ansvaret! Det är HAN som bär det fulla ansvaret! Det är HAN som bär det fulla ansvaret! Det är HAN som bär det fulla ansvaret!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-03-19 23:04:00
|
|
Markus Hankins |
Proletariatets diktatur räds ni. Kapitalismens diktatur styr er.
Patetiskt.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-03-19 23:11:00
|
|
dani |
du har bra poäng på vissa punkter men hur kan du lova att västvärlden kommer att hjälpa till att bygga upp irak igen? du kan inte garantera det.. samma med iraks olja.. och sanktionerna.. det är lätt men felaktigt att skylla allt på saddam.. men USA och UK har också blodiga händer... de har också ett ansvar, tillsammans med saddam, för att 1,5 miljoner irakier har dött pga sanktionerna
|
| |