|
Inlägg #1: Postat: 2003-03-07 18:40:00
|
|
Mike |
Insiktsfullt. Men varför dölja det relativt okomplicerade budskapet i "en flod av oral diarre"?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-03-09 16:17:00
|
|
Michael Ståhlberg |
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-03-09 20:40:00
|
|
Marcus P |
Sicket ordbajseri. Det roligaste av allt var "smörgås bord".
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-03-10 02:17:00
|
|
neee |
svulstig? haha, jag slutade läsa efter första stycket. konsten att skriva är inte liktydigt med att rabbla så många svåra ord som möjligt på kortast tid.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-03-10 10:32:00
|
|
AC Collin |
Haha, ja, visst fan blir man förbannad. Men det här var så roligt – och på sätt och vis njutbart - att jag var tvungen att läsa det flera gånger. Att den som behärskar språket har ett överläge är det ingen tvekan om. Där har vi dagens klasskamp. Men en annan vedertagen sanning inom all kommunikation är att ska man lyckas nå ut med sitt budskap måste man anpassa det efter målgruppen. Annars är det inte värt ett skit. Därför är den här texten värd en femma...och en etta.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-03-11 16:16:00
|
|
Fredrik Bäck |
Det var en mycket mycken artikel. Jag behöver inte påpeka att vi är inne på samma spår då du redan har gått mig i förväg på den punkten. Det känns lite grann som om att när vi har möjlighet att påpeka saker, prata fritt och öppet, så är det mycket svårare att göra det. Media fungerar både som åsiktsleverare men samtidigt som en övervakande instans genom alla sina frivilligarbetande undersåtar stöpta i formen av medelsvensson.
|
| |