|
Inlägg #1: Postat: 2003-03-01 22:39:00
|
|
q |
Som om ni har gett dem en chans. Hälften av alla som skriver här säger bara saker i stil med: "Fan va ÄCKLIGT. Ni är SJUKA i HUVUDET!". Den andra hälften säger att zoofili är samma sak som pedofili. Tror du att någon vill föra en dialog med den typen av bemötande?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-03-01 22:43:00
|
|
q |
Det var först i det läget som jag beslöt mig för att den här debatten inte längre handlar om zoofili. Det handlar om hur fördomsfulla människor fördömmer andra människor bara för att de inte anser dem vara "normala". En betydligt viktigare fråga altså.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-03-01 22:44:00
|
|
q |
För övrigt borde det heta "denne q".
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-03-01 22:52:00
|
|
Emia |
Ledsen, men jag anser faktiskt inte att zoofiler är riktigt normala. Tyvärr.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-03-01 23:08:00
|
|
Lina |
q - En sådan tur att du ryckte in då och påpekade att alla var nazister, att du spyr på dem, att de ska hänga sig alternativt arkebuseras.Jag undrar också var Wildwarg håller hus i denna debatt q kanske inte kan säga oss mer nu när han skrikit samma anklagelser i alltför många inlägg...
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-03-01 23:41:00
|
|
jenny |
Jaså bäste herr q, så du ryckte in för att du reagerade mot alla fördomar folk har när det gäller människor som gillar att sätta på sina husdjur. Mycket hedervärt av dig. Men hur är det med dina egna fördomar då? Är du inte samma q som på flera olika trådar propagerat för totalt krig mot kvinnosläktet?
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2003-03-01 23:41:00
|
|
jenny |
Feminismen har förstört ditt liv, det är hemskt synd om dig, och alla kvinnor är onda. Detta har du med mycken glöd kräkts ur dig i hundratals inlägg. Jag frågar dig, vad är detta om inte fördomar? Var det inte blint hat av detta slag som startade alla dessa folkmord som du nu rabblar upp? Viktigast av allt, borde inte du gå i terapi? Kanske lära känna någon ur "fienden" och vidga dina vyer.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2003-03-02 00:23:00
|
|
q |
Emia: Jag håller med dig om att zoofiler är onormala. Har jag någonsin påstått någonting annat? Det jag vänder mig mot är att många här ser "onormal" som en anledning att fördömma, förbjuda och förtala.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2003-03-02 00:25:00
|
|
q |
Lina: Fight fire with fire. Om någon påstår att zoofiler är samma sak som pedofiler. Då kan väl jag påstå att anti-zoofiler är samma sak som nazister? För övrigt är det inte jag som har kommit på att man ska arkubusera nazister. Det kom man på i krigsdomstolarna efter andra världskriget.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2003-03-02 00:53:00
|
|
q |
Käre jenny: Visst är det jag. Densamme! Jag kan ju inte ägna hela dagarna åt skärmytslingar med feminister. Omväxling förnöjer som det heter. Som jag ser det är det samma typ av kamp jag för där som här. I båda fallen handlar det om att gå till motangrepp på angriparen. Du har rätt i att åkallandet av hat och känslor är en farlig lek. Men i inget av fallen är det jag som tagit första steget ner för den vägen.
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2003-03-02 00:55:00
|
|
Wildvarg |
Den "heta" debatten fortsätter: Att jag inte konstant sitter på nätet beror på att jag har ett liv utanför internets fantasivärld. Hela den här debatten verkar urarta totalt. Det enda vi gör är att kasta skit på varandra. Ni som bara vill säga hur "sjukt och äckligt" det är har vi hört nu 300 gånger. Är det ingen som har något vettigt att säga, som man kan få ut någon fakta från?
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2003-03-02 01:05:00
|
|
Wildvarg |
Ärligt talat så bryr jag mig inte om era personliga åsikter, utan det är rena, konkreta fakta som är intressant. Jag kan inte dra mig till minnes att jag har propagerat för zoofili eller sagt nåt att det ska vara det rätta.
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2003-03-02 04:18:00
|
|
Wildvarg |
För er kan man nog inte bevisa att hundar njuter av sex. Även om alla världens forskare och zoologer skulle säga det så kommer ni ändå inte att tro på det. Det har nog egentligen inte gjorts någon riktigt utförlig studie på detta med mätresultat mm. Dock har en studie gjorts som omfattar 450 olika arter. Där kom man fram till att djur ofta har sex för njutnings skull.
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2003-03-02 04:20:00
|
|
Wildvarg |
forts...dessutom kom man även fram till att inom djurriket förekommer alla de sexuella läggningar som finns hos människan. Ska plocka fram denna studie...
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2003-03-02 11:51:00
|
|
Jenny |
Wildvarg: Vad jag vill fråga dig är hur givande ett "förhållande" med en hund egentligen är? Du är kär i din hund, javisst. Men vad gör ni när ni inte har sex? Du förser henne med mat, du går ut med henne i koppel och plockar upp avföringen efter henne. Det är ganska tysta promenader för hundar kan ju som bekant inte prata. Det låter lite tråkigt, inte sant? Inte vad man skulle kalla en relation, kanske?
|
| |
|
Inlägg #16: Postat: 2003-03-02 11:51:00
|
|
Jenny |
Har inga synpunkter på er behandling av djuren, tror faktiskt inte att de far särskilt illa. Vad jag vill veta är varför man väljer att ha hund i stället för flickvän. Tack för mig.
|
| |
|
Inlägg #17: Postat: 2003-03-02 12:03:00
|
|
Jenny |
q: Jo, jag har förstått att du ser på kvinnor som "angriparen". Det är inte utan att jag instämmer i vissa av dina argument. Som kvinna tycker jag att all "stackars oss kvinnor"-propaganda i medierna är störande och helt enkelt pinsam. Jag har också reagerat mot att det plötsligt blivit helt ok att dra männen i smutsen hur- och närsomhelst.
|
| |
|
Inlägg #18: Postat: 2003-03-02 12:03:00
|
|
Jenny |
Jag kan förstå dina åsikter, men du är så förbannat inskränkt och döv för alla argument att det till sist blir löjligt när du ylar om ditt jihad mot kvinnorna. Att känna sig kränkt och angripen av ALLA kvinnor endast pga vad vissa skrikhalsar vräker ur sig i medierna är oerhört dumt. Kvinnor har inte hemliga nätverk där det tävlas om hur mycket man kan förnedra männen. Du säger att du svarar på angrepp. Jag säger att du är jävligt paranoid och melodramatisk.
|
| |
|
Inlägg #19: Postat: 2003-03-02 13:27:00
|
|
Shep |
Jenny: Jag vet inte vad det är som gör att jag tänder på djur och inte på tjejer,i mina ögon kan en tik vara snygg men tjejer tittar jag inte på på samma sätt jag har aldrig varit intresserad av tjejer utan av djur, så det är väl som för homosexuella att man "föds" till det?
|
| |
|
Inlägg #20: Postat: 2003-03-02 15:23:00
|
|
Wildvarg |
Jenny: Även jag vet inte varför jag tänder på tikar. Tycker att de är de ljuvligaste varelserna på denna jord. Jag och min hund har alltid roligt tillsammans speciellt när vi är ute. Och jag kan intyga att både hon och jag har ett mycket aktivt och berikat liv.
|
| |