|
Inlägg #21: Postat: 2003-03-02 15:30:00
|
|
Wildvarg |
forts...Vad det gäller själva sexbiten, så är faktum att vi har inte sex så värst mycket, utan det händer ibland. Gosar med henne gör jag däremot varje dag och några pussar på nosen blir det. Zoofiler är inte mer översexuella än någon annan här inne på detta forum.
|
| |
|
Inlägg #22: Postat: 2003-03-02 20:45:00
|
|
Tommy H. |
Wildvarg: Att du har sex med din hund "ibland" gör ju knappast saken bättre. "Jag snattar, visst, men bara ibland", "Jag slår min fru när jag är full, visst, men bara ibland", "Jag antastar psykiskt sjuka patienter när de är nersövda, ja, men bara ibland", "Jag tafsar på småbarn, visst, men bara ibland".
|
| |
|
Inlägg #23: Postat: 2003-03-02 21:00:00
|
|
Tommy H. |
q - För övrigt borde det heta "Kära Jenny". Idiot.
|
| |
|
Inlägg #24: Postat: 2003-03-02 21:30:00
|
|
Angelica |
Men q om jag vill veta wildwargs svar så ska inte du gå in och prata feminism och din såkallade kamp. Ämnet här är inte feminism och varför kan du inte bara låta seriösa få sina svar. Att du sedan märker ord som denne eller denna är väl lite väl lågt? Jag har inte debatterat feminismen här jag försöker förstå denna sexualiteten insändaren skriver om.
|
| |
|
Inlägg #25: Postat: 2003-03-03 11:57:00
|
|
Christer H |
Lustig "debatt" denna... tyvärr typisk för många på S. Folk verkar inte kunna läsa innantill. Tommy ovan tex. verkar inte ha fattat att zoofili är fullt lagligt, trots att det påtalts i rubrik! Dessutom märker han ord och kallar folk "idiot". Angelica sist tror att Tommy är densamme som q..... roligt möjligen, men givande, nada. CH
|
| |
|
Inlägg #26: Postat: 2003-03-03 13:44:00
|
|
Tommy H. |
Christer H - Jesus Belgare. I know hela den där skiten om lagen. Jag skiter i om de belönas med kungariken, ok? Å andra sidan, så misstänker jag att det är du som är q. Hoppsan. Jag kallar inte "folk" idiot. Jag kallar q idiot för att han märker ord i Svar 3 och sedan gör exakt samma misstag själv, i Svar 10. Det blir enklare mest för mig om du tar på dig byxorna innan du hoppar in i matchen/travet/whatever.
|
| |
|
Inlägg #27: Postat: 2003-03-03 15:25:00
|
|
Skrattar gott! |
Fattar ni inte när ni blivit blåsta? Läs Wildvargs text och jämför med en text skriven av en som försvarar pedofili, samma agument, samma upplägg. Mycket roligt skriven, det roligaste här på Zourze på länge.
|
| |
|
Inlägg #28: Postat: 2003-03-03 16:03:00
|
|
Christer H |
Tommy, varför då denna jämförelse med olagliga aktiviteter? Alla ägnar vi väl oss åt div. saker "ibland", det är väl inget argument mot zoofili?? q märkte inte ord i svar 3, han UPPLYSTE Angelica om att hans kön är manligt. Jag kallar mig alltid Christer H, eller CH här på S. Så det är nog du som får "dra på dig" nåt, eller snarare lära dig läsa. CH
|
| |
|
Inlägg #29: Postat: 2003-03-05 22:11:00
|
|
Tommy H. |
Christer H - Mongo, thihi. Jag anser att "ibland" är ett dåligt "argument" för att få folk att haja till och säga "jaha, jamendåså". Jag anser att det är fel att ha sex med djur, och menar du att man ska hålla käft bara för att lagen tillåter det? Om könstillhörighet var så hemskt viktigt för q, och speciellt när det inte har ett skit med saken att göra, så borde han ju vetat att Jenny är ett kvinnligt namn och därför kallat henne "Kära Jenny". Hej då, sepe.
|
| |