|
Inlägg #21: Postat: 2003-03-01 15:13:00
|
|
r |
q det var författaren själv som satte likhetstecken mellan onani och sexdrift om du inte håller med så är det honom du ska käfta med. Har du läst artikeln egentligen eller bara kommentarerna?
|
| |
|
Inlägg #22: Postat: 2003-03-01 20:12:00
|
|
q |
Anna: Ja jag kan förklara varför jag reagerat så starkt, läs min diskussion med Tommy H. högre upp i diskussionslistan. Jag börjar märka att de flesta anti-zoofiler endast motiverar sitt avståndstagande med "det är inte normalt". Och försöker sedan spela dumma och hävda imbicila saker som att djur inte kan njuta av sex etc.
|
| |
|
Inlägg #23: Postat: 2003-03-01 20:15:00
|
|
q |
Att starkt fördömma någonting med enda argumentet "det är inte normalt" är enligt mig en dödssynd som man får dela med nazisterna. Nazisterna skickade nämligen allt de inte tyckte var "normalt" till koncentrationsläger. Det är alltså en mycket större fråga än zoofili i sig som jag ser det.
|
| |
|
Inlägg #24: Postat: 2003-03-02 14:34:00
|
|
Anna |
Och det ger dig rätt att kalla människor idioter och be dom ta livet av sig? Du använder samma retorik som en treåring och dessutom kan du inte stava.
|
| |
|
Inlägg #25: Postat: 2003-03-03 20:23:00
|
|
Muppe |
Hört om lindrig dyslexi? Hånar du dom som sitter i rullstol också?
|
| |
|
Inlägg #26: Postat: 2003-03-04 22:11:00
|
|
retro |
Anna: säg inte att du hakade upp dig på hur "q" stavade imbecilla? : för det inte många andra ord han stavat fel som jag kan se det...
|
| |
|
Inlägg #27: Postat: 2003-04-22 13:38:00
|
|
da |
om ni klagar på antizoofilisterna eller vad det heter för att de har dåliga argument kan bero på att de inte gräver så djupt i ämnet som zoofilisterna gör, eftersom zoosnubbarna absolut vill hitta argument för att bevisa att det de avhåller så mycket ska vara rätt
|
| |
|
Inlägg #28: Postat: 2009-07-02 21:45:00
|
|
---------- |
Det jag inte kan förstå är hur pedofiler och zoofiler är funtade. Hur kan man känna en sådan attraktion till att ha sexuell kontakt med barn och djur? Det är ju inte riktigt klokt. Barn och djur KAN INTE meddela överhuvudtaget vad de vill och inte. Visst, alla arter bortsett från barn på denna planet har en sexuell drift, men nån motta få de väl ändå vara. En sak till, av ALLA arter som finns på denna planet är de endast MÄNNISKOR och DELFINER som har samlag för njutningens skull. Bara för att ett djur kan ställa upp sig, så betyder det inte att man har rätten på sin sida att ha ett sexuellt samlag med dom. Har ni inte lärt er det att man inte kan göra allt man vill och ta de man vill ha här i livet? Tänk en extra gång men skallen och inte me pitten.
|
| |