|
Inlägg #1: Postat: 2003-02-28 13:00:00
|
|
Pervot |
Ni använder t o m exakt samma argument, byt bara ut djur mot barn så låter det precis som en pedofils försvarstal.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-02-28 13:20:00
|
|
Tina |
skillnaden mellan barn och djur är att barn inte är fysiskt eller mentalt redo för könsumgänge, valpar, kalvar, föl osv. är inte det heller... men djur blir vuxna och när dom är det så är dom inte längre barn utan har en sexdrift och vilja att para sig. ser du skillnaden? det har inget med raser eller undertonade syften att göra utan bara ren fakta. en 15 årig häst som fölat kan väll ändå inte vara samma sak som ett litet barn?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-02-28 14:33:00
|
|
Wildvarg |
Pervot: Har du svårt att fatta, eller. Jag har för mig att jag skrev att det är fel att ha sex med ungar barn, valpar, föl mm Så vad är det du hänger upp dig på?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-02-28 14:55:00
|
|
Wildvarg |
Du verkar tro att zoofiler kutar runt och rövar bort djur som de ska ha till allehanda sexuella tjänster. Som jag sa så fattar de flesta människor bättre än så. Du då som är "vanlig" hetrosexuell, antar jag. Brukar du springa runt och sätta på alla tjejer du ser bara för det? Frågande?!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-02-28 14:55:00
|
|
q |
Jag håller med Tina och Wildvarg. Det är ju en stor skillnad mellan könmogna och icke-könsmogna djur oavsett vilken art det gäller.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-02-28 15:18:00
|
|
A |
Efter att ha läst på erat fina forum så är det inte alls ovanligt att ni ger er på andras djur än era egna Wildvarg. Och jag undrar om du som anser att djur njuter av att ha sex med dig tycker det är okej att ragga upp vilken ko eller hund som helst eller om du nöjer dig med din egen?
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2003-02-28 15:33:00
|
|
Trojan |
En dåres försvarstal. Det är ju helt och hållet en fråga om medvedandenivå och förmåga att kommunicera. Ett djur kan inte uttryckligen säga "jag vill ha sex" lika lite som ett litet barn kan det, eller en drinkdrogad vuxen kvinna för delen heller...men med er logik så skulle det ju vara helt ok att våldta henne i ett sånt läge? Med samma argument så skulle ett litet spädbarn vara med på sex också: "titta det verkar tycka om det, det säger ju inte ifrån". Sjukt.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2003-02-28 15:47:00
|
|
Trojan |
Tillägg till ovan: Jösses, könsmognad är ju så irrelevant det kan bli i frågan. Ni är ju könsmogna....vad bra, då handfängslar jag er, tejpar för munnen på er och kör upp en slagborr i rectum på er...sen kommer jag hit och skriver: "dom gillar det, dom säger inte emot och dom kastar sig av och an av vällust...det är kärlek det". Låter det bra?
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2003-02-28 16:49:00
|
|
Tina |
Trojan:
du talar om våldtäckt... vi talar om sex. och eftersom du säger att djur inte kan säga "jag vill ha sex" så är du antagligen inte särskilt insatt i djurs beteenden eller bara allmänt arrogant, hört talas om parning? jag skulle inte tro att dom råkar snubbla och fastnar i varandra utan orsak... självklart vet dom när dom vill ha sex och med vem, och det uttrycker dom jävligt klart. sen är det en fråga om att kunna läsa signaler.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2003-02-28 16:58:00
|
|
Ola |
Fråga till Tina. Barn som onanerar - vill de ha sex? Ska man i så fall se till att dom får det?
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2003-02-28 17:04:00
|
|
Shep |
Ola: var kommer barnen in i bilden? vi talar om Vuxna djur med sexualdrift.
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2003-02-28 17:12:00
|
|
Ola |
Parallellen blir rätt given när zoofiler verka tycka att det är okej att knulla djur bara för att de har en sexualdrift. Det är deras enda försvar tydligen.
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2003-02-28 17:24:00
|
|
Shep |
nu hänger jag inte med här... har barn sexualdrift, vi knullar inte djur vi har sex med dom -skillnaden knulla då bryr du dig bara om din egen njutning, sex handlar om att båda ska njuta av det!
Djur kan njuta av sex, kan aktivt inbjuda till sex, kan göra motstånd. och gör också de sakerna
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2003-02-28 17:31:00
|
|
Ola |
Citat: "En annan sak som jag tycker bevisar att djur har sex för njutnings skull är att alla däggdjur onanerar". Det är inte ovanligt att barn onanerar när de blir könsmogna. Betyder det att vi borde tillfredställa dom? Kan du inte berätta mer om vilka djur du har sex med och varför. Extra intressant om de djur som gör motstånd.
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2003-02-28 19:00:00
|
|
Tina |
Ola:
Nä, det tycker jag inte... för barn kan onanera långt innan dom är redo för könsumgänge... och bara för att dom onanerar innebär inte det att dom vill ha sex... kan inte minnas att jag uttalat mig om att onani och sexvilja skulle vara samma sak?
|
| |
|
Inlägg #16: Postat: 2003-02-28 20:39:00
|
|
Anna |
Då kan du väl vara snäll och förklara skillnaden Tina. Och källa tack.
|
| |
|
Inlägg #17: Postat: 2003-03-01 11:02:00
|
|
q |
Anna: Vi kan inte rå för att du inte har den mentala begåvning som krävs för att inse en sådan enkel sak. Alla djur har en könsmognadsperiod då djuret inte är moget för sexuellt umgänge. Men däremot så blir alla djur sexuellt aktiva när de uppnått en viss ålder. Det är nödvändigt för att föra avkomman vidare. Sexuellt aktiva djur vill ha sex i någon form. Alltså, i alla djurarter finns en tydlig skillnad mellan könsmogen och icke könsmogen.
|
| |
|
Inlägg #18: Postat: 2003-03-01 11:03:00
|
|
q |
Alla däggdjur är djur. Människor är därför djur. Dessa regler gäller för människor också. Vilken del är det du inte förstår? Eller behöver du vägledning på instruktionsnivå din dumme jävel?
|
| |
|
Inlägg #19: Postat: 2003-03-01 14:38:00
|
|
Anna |
Vad av det jag sagt går emot det du säger q? Skillnaden på onani och sexvilja var det frågan om här vilket du tydligen missat beroende på eh...nånting som ev kan ha att göra med din mentala begåvning. Och du får gärna förklara varför du är så snabb att försvara de som tycker det är helt normalt att ha sexuellt umgänge med djur. Jag kan bara tolka det som att du tycker det är helt ok och isf behöver du inte säga mycket mer.
|
| |
|
Inlägg #20: Postat: 2003-03-01 14:40:00
|
|
... |
tack och adjö...
|
| |