Inlägg #1: Postat: 2003-02-28 09:40:00
|
Katarina |
Jens,
båda dina kolumner är 100. Det är så sant så sant allt du skriver. Både om tjejer och killar :-
Hoppas att det blir flera kolumner i framtiden.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-02-28 10:03:00
|
sten |
En fullträff, broder
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-02-28 11:07:00
|
Triton |
Givetvis är det männens fel!
Man kan inte överväga att kvinnorna har något med det att göra? det handlar faktiskt om förhållanden med två stycken - Man och Kvinna
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-02-28 19:03:00
|
Elin Lindquist |
Varför utmålas alltid svenska män som ocharmiga bönder och undermåliga kavaljerer Är det ingen som reagerar på det? Det är otroligt förnedrande och rasistiskt mot dessa män som jag värdesätter så högt!
|
|
Inlägg #5: Postat: 2003-03-01 13:53:00
|
Ewa Nordhälling |
Charmskola för män är ingen dum idé. Men vem skulle känna sig manad?En man sa till mig vid ett tillfälle: - Svenska män är idioter! De förstår inte att kvinnor ska uppvaktas. Blommor, en middag, några oväntade presenter. Och jag som skriver detta är nog en variant av fröken Dröm. Övergödslad med sagor och illusioner. Någonstans i jämlikheten dör romantiken. Monopol på morgonkvisten? Vem vill inte leka? men förmodligen hade vederbörande fått gå i fängelse först utan att passera gå.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2003-03-01 20:51:00
|
Marie Hellström |
Om inte annat så kan dans vara ett nyttigt ämne i skolan. Tänk om både flickor och pojkar fick lära sig att föra sig till toner. Detta i demokratisk anda, varannan dans till de olika könen. Och självklart mångkulturellt också.
|
|