Inlägg #1: Postat: 2003-02-27 12:38:00
|
Tommy H. |
Click here for analfisting
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-02-27 13:47:00
|
Triton |
Stifta en lag som tvingar Arvid Jurjaks att använda någon annan gratis epost än hotmail. Nästan all spam verkar hamna på hotmail.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-02-27 14:53:00
|
Magnus |
Det är i längden i princip omöjligt att skydda sin e-postadress från de här spamföretagen, förr eller senare hamnar den i deras register. Men varför bry sig, de stora förlorarna är ju just spamföretagen som som successivt jagar bort alla sina potentiella kunder. För vem skulle egentligen NAPPA på något av dessa erbjudanden??? ;-
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-02-27 15:19:00
|
ali r |
Skaffa ett e-mailkonto som inte är hotmail.com. Sådant är ju gratistjänster och dem brukar oftast bombas av galna annonsörer. Och arbertslösheten i vissa länder är ju så hög så folk gör vad som helst för lite extra pengar och sysselsättning. Gör som jag, använd inte hotmails
|
|
Inlägg #5: Postat: 2003-02-27 17:10:00
|
F R |
arvid. när du gör ett hotmailkonto så får du alltid skiva i en mass frågor,dessa svar används som massmail, när du sutfar så spårar vissa program dig-och sen skickas all onödigt skit i din hotmail-skaffa anticoccies program, fixa anonymos program, sen spärrar du alltid all post som slutar med en viss adress,
|
|
Inlägg #6: Postat: 2003-02-27 19:29:00
|
suz |
jag har INTE ett hotmail account men faar aendaa ooenskade mail, undrar bara varfoer jag faar dom om penis foerlaengning ?? men faar mest om e-business,signa upp haer och tjaena flera miljoner,,det finns aldrig naagon produkt och bara hur du hittar mera folk som vill signa upp, har inte foerstaat ideen riktigt,,jag har filter,hos min mail provider men det hjaelper inte,
|
|
Inlägg #7: Postat: 2003-02-27 22:23:00
|
AC Collin |
Ett annat tips: Om man absolut ska använda hotmail, skapa en adress med "underscore", alltså tecknet _ i adressen. Sådana adresser verkar inte drabbas lika mycket, än så länge.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2003-03-01 02:08:00
|
Jösses. |
Jag tycker att du skall vara försiktig anående vilken skit du kallar reklam.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2003-03-02 03:21:00
|
Martin |
Porr i barnfamiljers brevinkast en gång i halvåret? Snarare tio gånger om dagen. Jag får omkring 30 spammail varje dag. Jag läste nyss att 90 av all spam bara syftar till att lura mottagaren att avslöja personuppgifter, som sedan säljs vidare.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2003-03-03 11:17:00
|
Man |
Jag fattar inte riktigt detta. Jag har massor med e-postkontakter med bl. a. ett antal amerikanska företag. Min mejladress finns dessutom tillgänglig på nätet i anknytning till ett par olika verksamheter jag är aktiv i. Ändå får jag väldigt lite spam, kanske 1-2 mejl/dygn. Handlar det inte lite om var man lägger ut sin e-postadress? Själv skulle jag t.ex. aldrig lämna ut min e-postadress på porrsajter el. likn.
|
|
Inlägg #11: Postat: 2003-03-27 11:21:00
|
Carin Nordström |
Kuk och fitta, fitta och kuk!!"!!!
|
|