|
Inlägg #1: Postat: 2003-02-25 11:26:00
|
|
Magdalena |
Jag kan inte göra så mycket mer än hålla med. Jag gick på högstadiet för bara 10 år sedan och då var det väldigt få som använde/provade droger. Dem såg man på med rynkad panna "han är en flummare" liksom. Nu verkar nästan alla högstadieungar vilja eller ha testat tyngre saker än sprit.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-02-25 12:03:00
|
|
Berit Woolley |
Ingen politiker sitter i makten for din och min skull. Anledningen till det som jag betalar skatt till, sjukvard, skola m.m. det drar dom in pa att de okar skattetrycket. Allt for att sko sig sjalva. Varfor skall de aka Taxi pa min bekostnad? varfor kan inte Goran Persson betala sin egen hyra? Med deras hoga inkomster, borde de klara det.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-02-25 13:31:00
|
|
Jesper N |
Fast det finns ju en hel den sysselsättningar som är både gratis och lagliga, varför envisas vissa med att ändå slå sönder grejer? Ligger inte orsaken till det bara aningen djupre än att politikerna är lata och odugliga?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-02-25 17:40:00
|
|
Erik Lindgren |
Tyvärr så representerar ju inte staten folket i Sverige, den gör det i väldigt få länder. Och i takt med att den svenska politiken anpassas efter andras mått är detta förändringar som är nödvändiga. Bra artikeln, för övrigt.
|
| |