|
Inlägg #1: Postat: 2003-02-21 16:46:00
|
|
Fredrik R |
Ja, sari, vackert och fint beskrivet, en ros till din överlevnadskapacitet,en asfaltsblomma som man säger:
Men vart i bestod själva grejen med att fädrar inte tar sitt ansvar och hela debatten med oaktsam sex, vilket du först påannonserade?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-02-21 17:22:00
|
|
Berit Woolley |
Hej Sari! Visst ar du ocksa vacker och speciell, det har jag ju sagt dig hela tiden. Och det gladjer mitt hjarta att du har hittat ratt. Och jag behover dig med. Tillsammans ska vi klara av det. Jag alskar dig. en fore detta fostermamma
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-02-21 21:02:00
|
|
Jenny |
Kära, kära Sari, vet du egentligen vilken överlevare du är? Vilket otroligt intellekt du måste haft och vilken kämparanda. För mig lyser du Sari!
Lycka till!!!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-02-21 21:43:00
|
|
Anna Li |
Spännande läsning. Och som jag ser det ett bevis på vad vanliga människors insats kan betyda dvs vi kan inte sitta på rumpan och kräva saker av samhället - vi måste hjälpa till med det vi kan. Kvinnor som medvetet skaffar barn för att biologiska klockan tickar kan ju ofta vara utmärkta som mödrar -de behöver ju inte vara psykiskt instabila så jag ser inte riktigt hur din inledninge hänger ihop med resten.
|
| |