|
Inlägg #1: Postat: 2003-02-18 13:37:00
|
|
Maria Flink |
Fy vad du har gått igenom! Det här är maktmissbruk på högsta nivå. Läkare är allsmäktiga det har man förstått. Nä, jag hoppas verkligen att du får uppråttelse.
Starkt att du går ut med det såhär!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-02-18 13:38:00
|
|
Maria Flink |
Förlåt,slant på tangenten, upprättelse ska det vara!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-02-18 14:17:00
|
|
sten |
Skakande artikel och jag tror på vartenda ord.Kanske hade behövts en advokat som inte har något att förlora
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-02-19 09:51:00
|
|
Berit Woolley |
Jag har jobbat 30 ar inom sjukvarden och har sett att det ar sa illa som du sager. Jag har ocksa rakat hamnat i klam. Med hjalp av en rontgenbild fick jag diagnosen utsliten handled. Men Forsakringskassans lakare som jag inte ens har traffat, ar allsmaktig nog att domma ut sin kollegas arbete. Med denne lakares omdomme havdar forsakringskassan att det ar aldersrelaterade problem. Om sa ar fallet sa maste min vanstra handled vara yngre an den hogra.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-02-23 20:34:00
|
|
Erik Lindgren |
Säga emot ska man aldrig göra, allra minst om man är sjuk på något sätt, för då är man förblindad pga sjukdom. Det är helt sjukt att man inte ens kan erkänna minsta fel från hög instans. Vad tror dom att vi är? Dumma idioter som inte fattar något? Ibalnd orkar man bara inte med alla jävla idioter...
|
| |