|
Inlägg #1: Postat: 2003-02-15 13:15:00
|
|
Anna Li |
Håller med om att det var lågt. Det ger en helt annan bild av författaren än vad jag hade genom att ha läst boken. Framgångsrik och elak är ingen bra kombination.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-02-15 14:35:00
|
|
Maria Flink |
Tycker att du skriver bra.
Gillar iallafall hans bok även om jag tycker att hans betende faktiskt är riktigt barnsligt.Och håller med om det du skriver.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-02-15 15:55:00
|
|
Tårtan |
Vad nu då? Varför skall inte inte författare få " känna" på sin egen medicin. M Neimis vart ju uthängd, kränkt- i ett sublimt försök att " ge " tillbaka för någon oförätt. som genom en film belystes mellan raderna. Varför skulle då inte Neimis få lov att skicka en tårta i nyllet på sin oförättare? Hur tror du Neimis kände sig, när detta skildrades inför traktens publik?
Porhjanen grät, ja..
En gråter offentligt, en gråter i det tysta..Nu är båda på ruta ett igen.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-02-15 16:40:00
|
|
Michael Ståhlberg |
Norman Mailer knivhögg en av sina
tidigare fruar. Att jämföra med
Niemes tårta, menar jag!
Även Ernst Brunner bra författare
lär vara hetlevrad. Enligt AB Söndag.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-02-17 16:37:00
|
|
Stig Larsson |
Om du tappar intresset för vad en författare skriver pga en gräddtårta, då läser du inget tjockare än Veckorevyn. Du uppmanas därför att genast byta yrkesbana och inställa dig på Seven Eleven imorgon bitti 06:30.
Kramar/Stig
P.S Folk i Överkalix är ALLTID upprörda över något - skvaller och hörsägen har samma status som TT däruppe.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-02-18 09:42:00
|
|
Öyvind Vågen |
Nemis tårstkastning var något av det mest patetiska jag sett. En författare om någon borde ha tillgång till mer sublima och exakta kommunikationskanaler om inte syftet var ett att demonstrera: titta på mig, jag skriver kanske böcker, men jag är en integeritetskränkande skitstövel ändå!
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2003-02-18 09:42:00
|
|
Öyvind Vågen |
forts
En tårta i ansiktet på någon är aldrig ett argument, bara en uppenbar brist på det. Och att sedan i sitt försvar dra in sina föräldrar och säga att det var en sonlig plikt, är så lågt så att det finns inte, kan han Nemi inte stå för sina misstag själv ens?!
|
| |