|
Inlägg #1: Postat: 2003-02-05 16:59:00
|
|
mikael v |
ja fy fan för förstoppning! man vill bara skita ut dem, texterna. vin å musik funkar för mig ibland. vinet e bra på att få en att tro att att det som finns därinne blir guld när det rinner ut. å musik är bra på att skapa stämning. men just nu funkar ingenting. ska nog börja med cykelturer igen. å tvinga mig att skriva.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-02-05 17:25:00
|
|
jnne |
-1 på en skala 1-10 *
bara blaj ! men, du hade väl kul ?
det räcker långt för mej.
vad drack du ? rött ?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-02-06 16:56:00
|
|
Kalledix |
Jag brukar prata för mig själv - högt och utan eftertanke - när skrivförstoppningen inträder. Det blir lätt lite märkligt när man sitter i ett öppet kontorslandskap, men det funkar.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-02-07 10:40:00
|
|
Liselotte Lindgren |
Kan man skriva en sån artikel om skrivkramp har man väl inte skrivkramp, eller? När jag får skrivkramp är det enda jag skulle kunna skriva om det jaaag kommer inte pååååå nåååååt
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-02-07 14:48:00
|
|
T.L.Stjerna |
Tack för den sköna läsningen, inga mesiga men utan bara Tack helt enkelt, den var ju bra o då äre skit samma om du hade något att säga, men det hade du ju. Åka buss eller gå skitlångt med lurar för öronen funkar för mig ...
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-02-14 20:53:00
|
|
kristid |
hm... jag känner att jag skulle kunnat skriva det där... vartenda ord. varför är det så? man vet att man kan skriva men man får inte ned det på papper? eller så får man det på pränt men så upptäcker man att historien inte alls blev lika bra som inne i hjärnan. suck....
|
| |