Inlägg #1: Postat: 2003-01-24 19:29:00
|
bengt gunnarsson |
Fasansfullt att ni later trycka dylik travesi pa stackars utländska prostituerade vars enda möjlighet till överlevnad är att sälja sina egna kroppar pâ stockholms gator, och sâ utlamnade och smâ i det kalla sverige. Nej! Nar jag hör hur de kvider, när temperaturen sjunker under 20ºC och de tvingas stonka omkring i sina korta kjolar och dâligt vaderade stovlar blir jag helt ifran mig av medömkan.
-Stopp! Lâtom oss inte se ner pâ deras hârda vardag i det nya svenska elit-snobbismen.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-01-31 22:03:00
|
Hugo Olsson |
Black celebration.. vet inte om det är 5 eller 10 år sen jag lyssnade på den sist... visar sig att jag kan texten fortfarande... störtdykning till 1985... ryser i hela kroppen...
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-01-31 23:26:00
|
Karin |
Hej Katarina! jag vill bara säga att jag känner igen mig mycket i det du pratar om! så om du känner för att prata med ngn du inte känner som kan förstå e det bara att skicka ett mail// hälsningar en som varit och fortfarande är till en stor del förvirrad!
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-02-02 14:03:00
|
Rebecka |
Hej..Jag måste bara säga, du sätter ord på de tankar jag så ofta har och jag vill bara säga att det blir bättre, tror jag, hoppas jag, övertygar jag mig om..Håll ut gumman :
|
|