Den lyckliga horan får ge vika

Showing page 2 of 3: 1  2  3
Inlägg #21: Postat: 2003-01-13 19:08:00
Thomas L. Aabo
Krieg säger inledningsvis "Riskerna för olika former av våld har ökat drastiskt sedan handeln", och av detta sluter han att torsklagen är bra! En logisk kullerbytta av rang !
Inlägg #22: Postat: 2003-01-13 21:10:00
Moraltanten
Frieden. Grattis till en ypperligt korkad kommentar13. Och Tommie, så fint att du fick en trekant. Ja, nog är torskar störda. Men de kvinnor som verkligen frivilligt säljer sex måste ju också vara störda. Så egentligen förtjänar de varann.
Inlägg #23: Postat: 2003-01-13 21:31:00
Moraltanten
Det märks ju så tydligt att vissa män här talar i egen sak.Och varför skulle de inte? Prostitution och porr är ju de två domäner där män är de som kravlöst tar och kvinnor de som behagar och ger. De "sista utposterna"? där det är ok att behandla kvinnor sämre än djur. Klart man måste kämpa för att bevara detta.
Inlägg #24: Postat: 2003-01-13 22:11:00
Bertram
Men Moraltanen, vi diskutterar ju här bara prostituion där båda parter är med på det. Då behandlas väl ingen sämre än djur? Eller anser du att sex är en plåga?
Och så Krieg, jag spelar inte men däremot är det inte alls omöjligt att jag ÄR korkad. Kan inte du vara så snäll att upplysa mig om den stora skillnaden mellan sex med och utan pengar inblandat?
Inlägg #25: Postat: 2003-01-13 23:56:00
Krieg
Jag erkänner slaget förlorat. Jag tar inte på mej denna pedagogiska uppgift. F.ö. kan jag leva med kunskapen att du inte förstår. Thomas. Jag tycker inte lagen om sexköp blir acceptabel förrän köpare och säljare behandlas jämbördigt. Tommie. Jag har faktiskt klarat mej genom livet utan att köpa sex. Störda personer finns i alla samhällsklasser. Begreppet "störning" är en psykologisk term, och har inget med respekt el. människovärde att skaffa.
Inlägg #26: Postat: 2003-01-14 00:02:00
Krieg
Du visar mej dålig respekt, genom att grundlöst placera mej på "tvååringsnivå". Efter att ha läst dina skriverier, må du tillåta mej att betvivla din kompetens i att göra bedömningar av den arten!! Dessutom verkar du skriva under eget namn, vilket säkert oroar ev. släktingar.................
Inlägg #27: Postat: 2003-01-14 00:14:00
Frieden
Moratanten vill som det brukar gör horor till martyrer medan Krieg inte fattar att det finns människor som har en mer avspänd attityd gentemot sex än han/hon har. Och vem är det som kan definiera begreppet ”hora” förresten? Enligt ordboken betyder ”hor” äktenskapsbrott, i så fall är det inte många som kommer undan epitet…
Inlägg #28: Postat: 2003-01-14 00:27:00
Krieg
Jag har en avspänd attityd till sex. Njuter i fulla drag tillsammans med min kvinna! Att dricka ur hennes sköte ger mej min berusning. Det sorgliga är att döden en dag kommer att skilja oss åt. Tror jag.
Inlägg #29: Postat: 2003-01-14 00:29:00
Krieg
Skulle känna mej spänd och otrivsam om jag tvingades uppsöka en prostituerad!!
Inlägg #30: Postat: 2003-01-14 00:56:00
Frieden
Du har all rätt i världen att inte tycka om prostitution och att föredra monogami. Men allt är inte bara svart eller vit, det finns horor som kan välja sina kunder och hur ofta de vill prostituera sig. Inte alla horor är stackars nedbrutna narkomaner såsom några påstår att de är. Dessutom finns det killar som har svårt att få vanliga tjejer och faller därmed lätt för frestelsen.
Inlägg #31: Postat: 2003-01-14 01:35:00
Krieg
Vill du acceptera prostitution, så förstår inte jag vad jag skall göra åt det? Jag tror inte att jag kan förändra din syn på detta. Du får fortsätta att gå till dina horor, men tro inte att dom ligger med dej av kärlek bara.................
Inlägg #32: Postat: 2003-01-14 12:48:00
Lasse Thn
Menar du på allvar Bertram att du inte vet skillnaden mellan sex med och utan pengar inblandat?
Inlägg #33: Postat: 2003-01-17 21:09:00
Mike
Re: Svar 32: Skillnaden är den samma som mellan en gåva och en affärstransaktion. Whats the big deal?
Inlägg #34: Postat: 2003-01-20 09:52:00
Lasse Thn
Jaha....så skillnaden att veta att den du knullar gör det för att hon känner attraktion/åtrå/kåthet och faktiskt vill det eller att hon förmodligen inte har ngt intresse av dej utan bara dina pengar och kanske också föraktar dej har ingen som helst betydelse för dej? För mej är det den avgörande skillnaden.
Inlägg #35: Postat: 2003-01-20 14:14:00
Mike
Jovisst och om mina föräldrar kommer hem till mig och gratis hjälper mig tapetsera om ett rum så känns det ju fint. Det gör ju å andra sidan inte att det är fult om jag hyr in en hantverkare som bara är intresserad av mina pengar.
Inlägg #36: Postat: 2003-01-20 14:16:00
Mike
Det är klart att det är skillnad på en "kärleksgåva" och en "affärstransaktion" men det ena utesluter inte det andra.
Inlägg #37: Postat: 2003-01-21 09:31:00
Lasse Thn
Jaja...för mej är det en avsevärd skillnad att knulla och tapetsera....kalla mej tokig men så är det.
Inlägg #38: Postat: 2003-01-21 18:04:00
Mike
Förutom att olika kroppsdelar "utför jobbet" vad är skillnaden?
Inlägg #39: Postat: 2003-01-22 08:00:00
Lasse Thn
Är du allvarlig nu eller tillhör du kanske den ironiska generationen? Knulla för mej handlar inte bara om kroppsdelar...bl.a. så brukar känslor av olika slag och styrka vara mer närvarande när man knullar. Jag får liksom inte samma upplevelse av tapetseringen. Låter det konstigt Mike?
Jag har som sagt ngt svårt att försöka likställa t.o.m jämföra tapetsering med att knulla. Menar du att du inte ser den skillnaden...du kan lika gärna tapetsera?
Inlägg #40: Postat: 2003-01-22 15:55:00
Mike
Om jag tapetserar mina barns rum tillsammans med mina föräldrar så är känslor inblandade i högsta grad. Vid köpt sex är känslor knappast inblandade. Det finns ingen lag på att man måste tycka om den man pippar med. Det kan handla om enbart sexuell tillfredsställelse. Du betalar dessutom också för "känslor" när du går och ser en gripande film t.ex.
Showing page 2 of 3: 1  2  3
Laddar...