Inlägg #1: Postat: 2003-01-11 15:23:00
|
Krieg |
Jag anser att vi män som erhåller sex helt gratis, som gifta, sambos, el. vanliga krograggare, står för normaliteten i sammanhanget! Det är sjukligt att betala för sex och dessutom då ligga med någon som inte gillar mej
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-01-11 15:27:00
|
Krieg |
Att riskera sjukdomar. Att ligga med någon som är narkotikapåverkad. Att ligga med någon som redan är full av gammal sperma. Vem vill betala föe detta??? Jag kommer definitivt ALDRIG att betala för sex med sådana villkor!!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-01-11 15:31:00
|
Krieg |
Nu kommer någon att försöka bemöta mej med att jag betalar för sex indirekt, men det är inte sant. När jag har sex, finns det nämligen en hela tiden märkbar ömsesidighet. Man ger och tar från varandra med stor jämlikhet!!
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-01-11 15:33:00
|
Krieg |
För övrigt är det tråkigt att Sourze har blivit en plattform för dessa extrema marknadsliberaler. Det är tur att det finns andra media i vårt samhälle!!!!
|
|
Inlägg #5: Postat: 2003-01-11 17:52:00
|
Frieden |
Grattis för att du ha fått det så himla bra. Men du behöver inte vara så där överlägsen och nedlåtande mot de andra mindre lottade. Man skall aldrig säga aldrig Krieg.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2003-01-11 18:15:00
|
James |
Håller med fullt ut Krieg. Marknadsliberaler är exakt vad vissa s.k. män här på sourze verkar vara, vissa kvinnor också. Tur att det finns lite vettigare människor iallafall, som Johanna som skrev artikeln. Överträffligt måste jag hålla med om.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2003-01-11 18:18:00
|
James igen |
freiden vad menar du med aldrig säga aldrig? ett uttalande som visar att du tydligen inte känner dig själv så som andra kan stå till svars för att göra. jag vet med hela min kropp att jag aldrig någonsin oavsett vad som händer, skulle utnyttja någon människa på det sättet. och det kan jag säga.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2003-01-11 18:22:00
|
James |
ni låter era ynkliga hormoner begå misstag som både ni och en annan människa kommer få leva med resten av era liv. jag lovar er, om ni skulle köpa sex skulle ni inte komma ifrån det. det där kanske var någons mamma som blir utnyttjad, någons syster, någons fru sist men inte minst; garanterat någons barn. i den branchen kryllar det av droger och kriminalitet - är det något du dessutom vill stödja?
|
|
Inlägg #9: Postat: 2003-01-11 18:51:00
|
Frieden |
Dina förenklade argument hjälper varken dom som säljer eller dom som köper. Moraltanter som du finns det gott om. Era förakt gentemot andra som är mindre lottade gör mig spyfärdig.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2003-01-11 18:59:00
|
Frieden |
Men jag kan bara ge er förakt tillbaka. Det är det mildaste ni kan få av mig.
|
|
Inlägg #11: Postat: 2003-01-12 02:39:00
|
Krieg |
Oj Frieden. Vad skönt det känns att drabbas av just ditt förakt!! Det stärker övertygelsen ännu mer..........och det här med moral har du inte alls fattat. Moral innebär inte per automatik att man föraktar andra! Däremot anser jag fortfarande att män som köper fnask behöver lika mycket hjälp som fnasken. Kriminalisera därför BÅDE sexköpare och säljare!!
|
|
Inlägg #12: Postat: 2003-01-12 14:09:00
|
Moraltanten |
Tack krieg. Varför har moral plötsligt blivit ngt fult?
|
|
Inlägg #13: Postat: 2003-01-12 21:40:00
|
Frieden |
Nej, det är bara så att moraltanten ofta tycker att sex är fult. och är förbannad på att det finns kvinnor som är sexigare än henne. och försöker övertyga sin man att han knullar grattis men det gör inte han, för att han betalar alltid på ett eller annat sätt, kanske ännu dyrare än "torsken". Fattat?
|
|
Inlägg #14: Postat: 2003-01-12 23:00:00
|
Bertram |
Krieg: "Att ligga med någon som är narkotikapåverkad. Att ligga med någon som redan är full av gammal sperma. Vem vill betala föe detta???"
Alltihop och delar av detta händer ideligen utan att det för den skull är prostitution. Bara för att du inte vill ligga med någon som är full med sperma betyder inte att det är fel att vilja det. >>>
|
|
Inlägg #15: Postat: 2003-01-12 23:01:00
|
Bertram |
>>> Vidare anser du att krogragg är normalt. Om någon av dem är narkotikapåverkad eller bara full blir deras sexakt då helt plötsligt onormal? Det tillhör inte direkt ovanligheterna att folk är berusade i någon form under ett krogragg.
|
|
Inlägg #16: Postat: 2003-01-13 14:57:00
|
Krieg |
Bertram. Spelar du korkad, el. är det faktiskt så att du inte begriper skillnaden mellan "sexuellt spel" mellan människor och prostitution??? I vilken situation befinner du dej? Vad har du för sexuell erfarenhet?? Jag tycker det skulle vara intressant att träffa ett UFO som du!!
|
|
Inlägg #17: Postat: 2003-01-13 15:00:00
|
Krieg |
Och en "person" som "Frieden"! Vad säger man till en sån? Kan inte sänka mej till den nivån!!!
|
|
Inlägg #18: Postat: 2003-01-13 15:34:00
|
Tommie Nygren |
Här var det i alla fall tvååringsnivå på debatten. Intressant att det är helt ok att kalla dem som inte tycker som en själv för enfaldiga till höger och vänster... Krieg påstår saker till höger och vänster och jag kan inte annat än skaka på huvudet. Var har du beläggen för att gifta män etc inte köper sex i samma utsträckning som andra? Har du för övrigt på fyllan då omdömet är lågt blivit antastad av en hora som föreslår trekant med sin snygga "kollega"?
|
|
Inlägg #19: Postat: 2003-01-13 15:35:00
|
Tommie Nygren |
När du gjort det och motstått frestelsen, då kan du komma och snacka. Sen vill jag att du förklarar korrelationen mellan att det ska vara olagligt för båda parter och att torskarna behöver hjälp som du påstår. Var i det får torskarna hjälp? Jag håller med dig, men du har gått på nån politikerindoktrinering som säger att detta är en lösning.
|
|
Inlägg #20: Postat: 2003-01-13 15:38:00
|
Tommie Nygren |
Krieg: Slutligen, vad menar du med att de är störda? Kan de inte vara svaga t.ex.? Emotionellt handikappade? Genom att säga att de är "störda" så försöker du markera att de inte riktigt är vanliga människor utan nåt slags dårar. Som inte förtjänar respekt etc. Jag har inga siffror på lager om detta jag har mest siffror om knark i huvudet men jag kan tänka mig att sexköparna finns i samtliga samhällsskikt etc.
|
|