Kommentera Spanaren

Showing page 1 of 2: 1  2
Inlägg #1: Postat: 2003-01-11 13:30:00
Otto Muehl
KJ hade helt rätt, vilken tråkig tjej. Oralsex kan ju vara mycket skönt om det utförs rätt men om man inte ens vill prova lär man aldrig få uppleva det.
Inlägg #2: Postat: 2003-01-11 14:32:00
Otto igen!
Jag antar att hon inte vill bli slickad heller alltså, för att förtydliga mig. Så hur kul personlighet kan en sån tjej ha i övrigt undrar man, hon e säkert helt störd :-
Inlägg #3: Postat: 2003-01-11 21:39:00
Mia
Jag tycker det är du som verkar störd. Det gäller alltså mkt unga människor, att ge oralsex tycker jag är ganska avancerat, inte vad jag tänkte på som 15-åring vilket väl var den ålder flickvännen hade. Vissa saker bör få växa fram så småningom. Ber du en 1-åring som nyss lärt sig gå springa 100 meter på tid.
Inlägg #4: Postat: 2003-01-11 22:16:00
Otto Muehl
Du kanske är undantaget men vanligtvis brukar 15-åringar vara besatta av sex. Oralsex är inte något avancerat igentligen, bara i din hjärna. För oss vanliga jorbor är det en helt natuligt del av samlaget. Och har alltid varit, fast vi brukade kalla det förspel istället. Hört talas om det?
Inlägg #5: Postat: 2003-01-11 22:26:00
Otto
Usch va störig jag va där. Skulle nog behöva en rejäl omgång smisk på stjärten så jag lär mig lite respekt!
Inlägg #6: Postat: 2003-01-11 22:48:00
Mia
Störig och störig, jag var inte besatt av sex när jag var 15 och inte mina kvinnliga vänner heller i så fall dolde dom det väl men den manliga delen av befolkningen är väl kanske besatt då, min "besatthet" kom betydligt senare. Vid cirka 30 sådär.
Inlägg #7: Postat: 2003-01-12 02:13:00
Anna Li
Otto; om man förutsätter att man har en tjej för att man är kär i honom/henne så tycker jag det verkar som att tjejen hade extrem otur som hade en så tråkig och egoistisk kille som ville att hon skulle göra något som hon kände motvilja mot. STackars henne!!!
Inlägg #8: Postat: 2003-01-12 13:55:00
Otto
Ja, jag förstår vad ni säger men tycker ni det vore kul med en kille som inte ville prova något nytt i sängen? Klart är man kär så har man ju översyn med sånt men håller förhållandet i sig en längre tid så kommer nog detta till slut bli ett problem.
Inlägg #9: Postat: 2003-01-12 14:11:00
Anna Li
Bara för att man inte vill prova oralsex när man är 15 år så är det ju inget som säger att man inte vill göra det två år senare när man varit ihop ett tag och känner sig älskad, trygg och börjar bli nyfiken. En 15-årig kille borde inte heller bli direkt uttråkad av "bara" vanligt sex......
Inlägg #10: Postat: 2003-01-12 14:13:00
Otto
Såvida inte båda parterna är lika konservativa i sängen då ;-
Inlägg #11: Postat: 2003-01-12 15:06:00
Otto!!
Det du talar om, älskad, trygghet o.s.v. var inget vi ens bekymrade oss om när vi var 14-15. Vi ville knulla fort som fan. Och medans vi väntade på att tjejerna skulle gå med på att bli av med oskulden så fick vi som hade tur roa oss med att tjejen ville suga iaf. Eller så kollade vi på porr i gäng och runkade osv...Så var vi killar då, iaf de som hörde till dom tuffare på skolan och jag tror inte dagens ungdommar är så annorlunda. Om något så är dom mer sexgalna isåfall.
Inlägg #12: Postat: 2003-01-12 16:17:00
Anna Li
Jag talar om hur tjejen känner sig. Jag kan svårligen göra ngt annat än att spekulera i hur killar känner sig. Det är möjligt att du har rätt om killar i 15-årsåldern. Det gör inte att min uppmaning till tjejer i den åldern att BARA utgå från sig själva ändras ett enda dugg. Tvärtom så styrker du min uppmaning tycker jag.
Inlägg #13: Postat: 2003-01-12 17:02:00
Marcus P
Otto, jag delar inte dina erfarenheter. Och jag känner inte någon som erkänner sig ha runkat i grupp. Ville bara ha det till protokollet.
Inlägg #14: Postat: 2003-01-12 17:36:00
Frederik
Same for me. And I wouldnt say either that not bothering about intimacy and love is a positive attitude among male teenagers, or would you?
Inlägg #15: Postat: 2003-01-12 18:01:00
Marcus P
Tvärtom tror jag att just "de som hörde till dom tuffare på skolan" var just de som var i störst behov av kärlek och trygghet. Men den fasad av coolhet och attityd som styr snacket, får med tiden lätt kontroll även över tanken.
Inlägg #16: Postat: 2003-01-12 18:44:00
Otto
Vi var ju givetvis kära i våra flickvänner. Men kopplingen mellan sex och kärlek är inget vi killar alltid bekymrar oss om. Dom tjejer som tror dom får respekt genom att bjuda till gör bara killen en tjänst om hon själv inte vill igentligen. För respekt lär hon inte få på det sättet då många killar helt enkelt inte ser på sex på samma sätt som er ladies. Men är det så fel? Varför ska ni behöva vara så komplicerade jämt?
Inlägg #17: Postat: 2003-01-12 20:30:00
Frederik
Dont over-generalise, please. Im a man and dont recognise myself at all in what you write, and I guess its also valid for most of my male friends. As for being complicated please check another thread that I started among these comments. I wouldnt say that facing the facts is equivalent to being complicated. On the other hand I sometimes feel that what some people call simplicity is in reality more a kind of simplism.
Inlägg #18: Postat: 2003-01-12 21:24:00
Otto
Women are always to damn complicated and you know it bro ;-
Inlägg #19: Postat: 2003-01-13 11:33:00
Frederik
Yer choosin too easy a way out, buddy, hiding behind stereotypes like that. Women may behave/think differently than men do, but theres a road towards understanding called empathy, and it can get us a long way towards better relating to them. A nice side-effect of that road is that it turns the TV of our life from a mono black-and-white set to a true-color HDTV with Dolby surround.
Inlägg #20: Postat: 2003-01-13 11:37:00
Frederik
Of course its a difficult road, also because it involves becoming responsible. Thats why many people choose not to walk it, be it out of lazyness or even fear. Still, thats the way real joy lies. The alternative - mindless entertainment - simply wont satisfy on the long run.
Showing page 1 of 2: 1  2
Laddar...