|
Inlägg #21: Postat: 2003-01-09 21:16:00
|
|
Erik Lindgren |
Thompa: Det här var onödig slöseri med plats, du kan läsa Michale Lundahls artiklar instead. Uttjatad debatt, och ni kommer inte komma nånstans för alla är ni lika tjurskalliga. Idioter! Vill man verkligen jobba som hora får man det. Frågan är om man verkligen vill. Skulle själv kunna tänka mig att va lite gigolo då och då, men det beror ju på vad folk ska ha mig till.
|
| |
|
Inlägg #22: Postat: 2003-01-10 09:54:00
|
|
KAA |
dina argument håller inte. det låter inte som du har en uppfattning om hur världen ser ut! ALLA borde läsa Lukas Moodyssons artiklar, HAN kan snacka. Han har varit där. Han har skinn på näsan. Han vet vad han pratar om. Långt från den här debattören. Shit, kom ner på jorden.
|
| |
|
Inlägg #23: Postat: 2003-01-10 17:45:00
|
|
Thomas L. Aabo |
Återkommer på måndag eftersom jag inte har tillgång till nätet på helgerna. Trevlig helg.
|
| |
|
Inlägg #24: Postat: 2003-01-10 19:54:00
|
|
lina |
fy fan vad dåliga argument!
|
| |
|
Inlägg #25: Postat: 2003-01-11 00:35:00
|
|
Michael Ståhlberg |
Skulle respektera alla som är
för anti-torsklagen om de även
krävde krafttag mot kvinnliga
och homosexuella torskar. För det
är väl ändå principen som är viktig,
att man inte skall köpa sex?
Men märkligt nog är det helt tyst
om kvinnliga och homosexuella
torskar. Förmodligen för att det
inte passar in i bilden av kvinnor
och homosexuella som förtryckta.
Det är en märklig dubbelmoral.
|
| |
|
Inlägg #26: Postat: 2003-01-11 11:02:00
|
|
vildrosen |
du förskönar bilden, men annars är det ju rätt och riktigt, var och en har ju ett eget val,hm...., inte riktigt alla, många blir ju tvingade in i prostitution, och många väljer det som en sista utväg, ytterst få gör det av glädje, man säger det för att underlätta sin situation, du vet det är inte alla prostituerade som lever glamoröst
|
| |
|
Inlägg #27: Postat: 2003-01-11 17:42:00
|
|
trött |
Man skriver kilometervis om huruvida vissa horor är lyckliga eller inte medan 80 av hemlösa och utslagna i Sverige är män. Jag blir bara så himla rörd varenda djävla gång.
|
| |
|
Inlägg #28: Postat: 2003-01-11 18:46:00
|
|
Maj |
Kare Thomas, jag undrar om man far fraga vad din mamma har/hade for yrke? Och Din ev, syster? Eller Din fru/fastmo - och ev dottrar? Tacksam for svar!!!!
|
| |
|
Inlägg #29: Postat: 2003-01-11 23:53:00
|
|
torsken |
Det kan väl inte vara fel att visa sin generositet mot den som tillfredsställer en sexuellt?! Hellre i sällskap med en trevlig hora än i närheten av en vidrig moraltant.
|
| |
|
Inlägg #30: Postat: 2003-01-14 16:46:00
|
|
Missbrukare |
Som medlem i SLAA Sex and Love Addicts Anonymous vill jag göra ett litet inlägg. Självklart vill inte "makten" som är beroende av sex med prostituerade bli avslöjad. Den skäms. Inte för hororna utan för sig själv. Skulle "makten" kunna stå för vad den gör vore det enkelt att legalisera alltihop. Jag är inte ute efter att moralisera, jag önskar att människor älskade varandra istället för att bara knulla varandra.
|
| |
|
Inlägg #31: Postat: 2003-01-17 18:28:00
|
|
sofia |
Håller med om att horan idag borde få mer respekt.Men jag tror inte att ett erkännande av prostitution som ett yrke skulle förbättra så mkt.Det finns säkert lyckliga horor, som själva valt sitt yrke, men alla de andra då???Miljontals småflickor och kvinnor tvingas dagligen att prostituera sej, vad händer om alla kommer att se det som ett jobb?Visst, jag har läst lagen som de har kommit fram till, men brott försvinner ju inte bara för att det blir förbjudet!!!!!
|
| |