|
Inlägg #1: Postat: 2003-01-02 15:17:00
|
|
Gregorius |
Det pirrade till lite i kuken , nu fick du med ett Sourze ord i din artikel. Säkert är du nöjd. Kanske är du ledsen för ayy du inte kunde använda ordet i rubriken.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-01-02 16:26:00
|
|
Sten |
Sådana upplevelser ger också en verklig jag-vardärtext. Det märks när du använder dialogen i presens vad nära man kommer. Kanske experimentera med presens hela vägen och publicera den i manusfabriken?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-01-02 17:07:00
|
|
Carola |
Anna-Carin, detta är kusligt. Har ett liknande minne, fast denne "farbrorn" frågade om jag ville åka med och visa vägen. Detta hände två gånger. Jag var liten, jag visste att det var något "farligt" men jag visste inte vad. Jag blev rädd och sprang iväg. Berättade inte för mamma för JAG skämdes då.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-01-02 19:33:00
|
|
Yeates |
Sluta skriv om sexuella övergrepp.
Helt överflödigt, bara publikknipande. Hela Sverige vet redan att barn missbrukas!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-01-03 03:53:00
|
|
Oskar S |
Fan, det här var starkt. Bra AC!
Det var fint skrivet. Jag blev också överraskad på slutet.
Ser att ngn tönt försökt platta till dig, men det han skriver är ju helt irrelevant. Ordvalet kuk var ju berättigat. Vad ska man skriva - "Snopp?" Vad tänker folk med egentligen...
Dock är rubriken inte den bästa eftersom den är dåligt förankrad i texten. Bättre kan du!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-01-04 08:31:00
|
|
Conny Samuelsson |
Jag tror inte en sekund på din berättelse! Som de flesta kvinnor gör du dig till ett offer, det är tydligen högsta status bland kvinnor att vara ett offer.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2003-01-04 11:46:00
|
|
Holm |
Oj, vilken närvarokänsla! Jag blev alldeles kall och kom på mig själv med att tänka "hoppas han inte våldtar henne, hoppas, hoppas, hoppas...". Borde nog gett betyg 5 i st f 4...
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2003-01-04 11:49:00
|
|
Holm |
Egentligen är det inte mer onormalt att tända på icke-könsmogna än att vara homo, så ordet onormalt är meningslöst i sammanhanget, men tänder man på barn, har man ett stort ansvar att nöja sig med att vara frustrerad. Oerhört tragiskt detta - viktigt att komma ihåg i st f att demonisera.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2003-01-04 15:57:00
|
|
Liselotte Lindgren. |
Anna-Carin skriver om när hon var liten och blev antastad av någon som frågade om hon ville titta när han runkade och folk gnäller över ordval och säger att sånt här inte ska skrivas om överhuvudtaget. Jag blir så arg så.. argh.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2003-01-06 23:10:00
|
|
Antifeminist |
Heterosexuella män, torskar och pedofiler är feministernas främsta hatobjekt och hatpropagandan bara fortsätter…
När vågar nån skriva om alla dessa kvinnor som utnyttjar barn sexuellt? Feminists Who Celebrate Rape: Länk: spiritone.com
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2003-01-07 00:20:00
|
|
lodjuret sailor |
tänk vad enkelt det vore om man kunde peka ut att det bara är män som förgriper sig på barn, mobbar, retas, dödar, krigar, psykar osv. men de flesta människor har gjort eller gör andra illa då och då. 33 av alla övergrepp mot barn görs av kvinnor...
men det går att bekämpa övergreppsstatistiken genom självkännedom tex
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2003-01-07 07:30:00
|
|
Åke Holm |
Det var som fan, A-C...
Men det är bra att det tas upp!
Obs: Mitt namn här ska ej stå att beblandas med "Holm"... :
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2003-01-11 11:24:00
|
|
Otto Muehl |
Det du skriver i sista stycket om att mannen inte hade dåligt samvete tror jag inte alls stämmer. Han förstod nog inte hur skrämmande du uppfattade situationen, dessutom var han troligen i nåt slags upphetsat rus där men när han såg att du blev rädd och sprang iväg så tror jag han skämdes rejält och fick väldig ångest. Hans avsikt var knappast att skrämma dig. Dessutom borde han rimligen kännt stor rädsla efteråt för att åka fast. Gissar bara förstås men vilka belägg har du för din åsikt?
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2003-01-12 02:28:00
|
|
vad och vem är feminist? |
jag undrar vad en feminist är, för alla som påstår att de är feminister är olika i sin förklaring till vad feminism står för och vad och hur en feminist skall vara, eller är.
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2003-01-21 16:49:00
|
|
Sure |
Vrför tog du inte bilnummret
|
| |