Vad kostar ett liv?

Den här tråden diskuterar artikeln Vad kostar ett liv?.
Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2003-01-08 18:04:00
Zara
Jag tycker synd om människor som dig!!!
Hur kan jag vara säker att du inte mördade kvinnan och att du inte sitter och att du inte har spelar ett psyko-spel om hur oskyldig du är hela tiden.
Och när du kommer ut tar du chansen att stämma dom på så mycket pengar som du skulle aldrig kunna tjäna ihop på en livstid.
Jag fick aldrig höra annledningen till varför du släpptes.
Inlägg #22: Postat: 2003-01-19 23:19:00
Anders Lund
Du Oskyldig? Hahaha... och Nordkorea är en fungerande demokrati...
Inlägg #23: Postat: 2003-01-22 11:41:00
Frida
Stå på dig Joy. Du verkar vara en stark människa och du kommer att fixa det här. Jag hoppas svenska staten har vett att skämmas.
Inlägg #24: Postat: 2003-02-15 14:10:00
Berit Woolley
Ingenting kan ersatta ett manskligt lidande. Men jag kan se att du ar en odmjuk man, liksom Nelson Mandela. Kanske fangslandet av orsaker som man inte gjort sig skyldig till fostrar en att se pa saker och ting lite annorlunda an innan. Jag undrar hur ser rattsvasendet ut i Bangladesh och ar det mojligt att fa ut skadestand av samma anledning. Och om inte sa ar val de ocksa manniskor som lider. Det ar val inte bara svenskar som lider nod. Hur drar vi gransen, innan vi pekar finger.
Inlägg #25: Postat: 2003-02-25 16:06:00
maria
tycker att du är så otroligt stark och det va bra att du trädde fram här så att vi vet din sida av det hela, tycker som du att staten sverige har behandlat dig helt fel. du ska ha en offentlig ursäkt från staten det säger jag bara.
hoppas att det ordnar sig för dig o din familj jag håller tummarna för er. stor kram Maria
Inlägg #26: Postat: 2003-04-07 13:31:00
Marre
Oskyldig? Knappast! Efter att ha läst om bevisen emot honom så är jag övertygad om att han är skyldig. Inte ett enda trovärdigt bevis talar för han oskuld. Frikännandet bygger på en granne till offret som efter många år plötsligt ändrade sig och påstod sig "ha hört ett skrik" vid en tidpunkt då Rahman hade alibi. I princip var det så att ingen annan kunde ha utfört mordet.
Dessutom väldig lågt av Rahman att spela ut rasismkortet. Han borde skämmas.
Inlägg #27: Postat: 2009-06-06 09:44:00
Erik Blatte
Enligt uppgifter på nätet sitter Joy i fängelse i Bangaladesh för mord sedan ett år.
Inlägg #28: Postat: 2009-07-27 16:31:00
ondin123
De 10 millis blev hans fall i bangladesh de kommer att norpa alla stålarna och han kommer att ruttna i hålan.Han skulle haft det bättre i sverige där han både i finkan eller fri.
Men vi har ju blivet av med ett problem mindre,och kan kalla pengarna ett bistånd till bangladesh,sen att det är i fel fickor ja då är det som vanligt.Detta kan väl kallas en Cederholmare eller hur Janne.
Inlägg #29: Postat: 2009-07-28 13:23:00
Publikus
RINKEBY Försvarsminister Sten Tolgfors besökte under måndagen den mångkulturella förorten Rinkeby för att visa sina sympatier för de sex kvinnor som omkom i en brand under lördagen. Under vistelsen besökte Tolgfors både flickornas skola och brandplatsen, samtidigt som han klargjorde att händelsen är en tragedi på riksnivå.
– Oerhört starkt, oerhört gripande och jag har berättat att det här en katastrof för hela Sverige. Det finns inte en förälder i vårt land som inte är djupt berörd av det som har inträffat, förklarade han. Hade det gällt en svensk familj så undr....
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...