Inlägg #1: Postat: 2002-12-03 15:14:00
|
Michael Bärlin |
"Censur" är ordet du söker... modernt...
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-12-03 15:52:00
|
Diplomaten |
Är det inte så att damen ifråga bara spelar teater ? Jag tror inte det är hon själv som hittar på att tex prova sexiga underkläder etc , har finns personer bakom kulisserna som styr handlingen, visst hon röker på en del men vem skulle inte behöva göra det för att kunna skämma ut sig på det här sättet. Jag tror att detta är en enda stor bluff, hon gör sig dummare, fåfängare, och tramsigare än hon är privat så att säga. Eller ?
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-12-03 17:09:00
|
tjomster |
eh, hon får ju parra.. skulle också ta chansen du me snorvalp.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-12-03 17:14:00
|
Kalle G |
Det finns ju en väldigt enkel lösning på problemet. Inga tittare -> Inga reklamintäkter för TV-bolagen -> Programmet visas ej. Tyvärr har det ju visat sig att svenskar tittar på precis vad skit som helst på TV, så därför finns ingen anledning för TV-bolagen att fundera på kvalitén på sina program.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-12-03 18:41:00
|
Mike |
Navid: Det verkar som om din uppfattning av din egen morals självskrivna överlägsenhet är något överdriven.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-12-03 19:09:00
|
Oskar S |
Det är roligt när tonåringar agerar moralens väktare. Heja Navid!
|
|
Inlägg #7: Postat: 2002-12-03 20:46:00
|
leffe |
eeehehehe... hörredu, Anna Nicole har aldrig varit porrskådis. Hon har varit playboybrud, men det är en jävla skillnad.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2002-12-03 22:14:00
|
Michael Lundahl |
Tack för den där uttömmande och fullständiga psykoanalysen av Mrs Smith Dr Modiri. Facinerande att det idag räcker med att titta en halvtimma på TV3 för att kunna komma med det tvärsäkra uttalandet "Hon är sjuk". Psyk-doktorer lär få anledning att känna sin yrkes-status hotad...
|
|
Inlägg #9: Postat: 2002-12-04 07:55:00
|
kee |
det är typ.. exakt samma sak med ozzy osbourne och hans hmm teveserie... :O jag kollade på andra delen av anna nicoleserien igår. det var.. hmm jag vet inte. jag såg liksom inte serien. jag såg bara henne och hur himla vacker hon är egentligen. det var fantastiskt. hon kunde vara så grotesk men så vacker. knepigt. ojojo.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2002-12-04 10:42:00
|
johan |
jag vill inte ha TV3. längre. fyller den kanalen mitt liv med något uppbyggande? höjs min livskvalitet genom att titta på typ sunkiga b-action filmer, förlöjligande dockusåpor och tv-serier från 80-talet?
det räckte med att se reklamen på stan för A N Smith Show, för att tankarna skulle börja kretsa kring uppsägning av tv-kanalen och aggressiva insändare till tidningar..
jag mår bra. jag mår bättre utan tv3. dö kapitalist TV, dö!!
|
|
Inlägg #11: Postat: 2002-12-04 12:26:00
|
Daniel |
Du är naiv, trångsint, fördomsfulloch tråkig! Fy på dig!
|
|
Inlägg #12: Postat: 2002-12-04 14:47:00
|
Elle |
TV3 fäller ett slutgiltligt erkännande över sin egen otillräcklighet. Äntligen skriver dom under sin egen dödsdom. SJÄLVKLART bojkottar folket trean efter detta.
I de fall detta inte sker, tackar vi trean för hjälpen med utgallringen av de stackars individer som i och med fortsatt tittande förverkat sin åsiktsrätt och hädanefter kommer klassificeras som undermänniskor; degraderade, desillusionerade, andefattiga, uppgivna, likgiltiga, hopplösa och fullständigt värdelösa.
|
|
Inlägg #13: Postat: 2002-12-04 15:18:00
|
Märta |
visst har väl både anna nicole och ozzy knarkat och på det sättet är de långsamma och lika. skillnaden enligt mig, är att anna nicole uppenbarligen lider av narcissistiskt sydrom. hon sade ju själv att hon aldrig fått någon kärlek innan howard och det är precis i brist på uppmärksamhet i barnaåren som detta utvecklas. anledningen till att anna nicole går med på att göra denna dokusåpa-serie är för att uppfylla sina narcissistiska behov. hon är sjuk. hon behöver hjälp. det är inte roligt.
|
|
Inlägg #14: Postat: 2002-12-04 15:40:00
|
andreas g |
Allt är humor, även tragiska människor. garva åt allt.
|
|
Inlägg #15: Postat: 2002-12-04 16:35:00
|
Uffe |
Det är bara att instämma. Allt - både programmet med ANS och den efterföljande s k debatten - var ruggigt att se. Mest vedervärdig var den av cynismer fullkomligt drypande Birken-nånting. Vilken typ! Jag vill dock minnas att Robinson-Martin vad han nu heter uttryckte förnuftiga synpunkter.
|
|
Inlägg #16: Postat: 2002-12-04 18:12:00
|
Hassan |
Skit-TV måste finnas för alla som är rädda för att använda skallen.
|
|
Inlägg #17: Postat: 2002-12-05 03:06:00
|
jk |
Jag tror att 5 av dem som ser på programmet tycker det är bra och 95 av tittarna sitter och ojjar sig över omoralen i det hela.
|
|
Inlägg #18: Postat: 2002-12-05 10:25:00
|
Tommie Nygren |
Sen när är Anna Nicole f.d. porrskådis? Navid, du är skitdålig och jag tycker du gång efter annan ger bevis på det. Vad vill du få sagt? Människor som du som sitter och blir upprörda över skit på TV är det värsta jag vet...
|
|
Inlägg #19: Postat: 2002-12-05 10:34:00
|
MrHanky |
Bara för att man inte följer normen och är en förvärvsarbetande sammhällsslav så är man tragisk. OK, Anna N har ett stort behov av att bli älskad och sedd, hon knaprar förmodligen lite för mycket piller och dricker för mycket, men att hon skulle vara så tragisk kan jag inte förstå. All heder åt folk som kan driva med sig själv och sina tilkortakommanden.
|
|
Inlägg #20: Postat: 2002-12-05 11:16:00
|
JPA |
David, starkt att orka ta debatten om moral, censur osv. Svenskar tycks tro att va fasen som helst ar ok, sa lange ingen kan anklaga dem for att ha moral. Men fornedring av folk ar alltid FEL. Utanfor eller i tv.
|
|