Vem är enfaldigast i regeringen?

Den här tråden diskuterar artikeln Vem är enfaldigast i regeringen?.
Inlägg #1: Postat: 2002-11-29 13:33:00
Kent Davidsson
Jag föreställer mig "Mona" som, inte bara enfaldigast i regeringen, utan helt enkelt enfaldig. Hon kombinerar olyckligt obildning, ointelligens, dåligt språk och brist på självkritik. MW tror jag inte är direkt dum men desto mer propagandistisk och det går givetvis käpprätt när det också visar sig att hon är feminist. Ringholm anser jag bör högaktas för att han otidsenligt vågar vara så urtråkig och beige.
Inlägg #2: Postat: 2002-11-29 13:36:00
Kent Davidsson
Jag tycker att Ringholm bör K-märkas snarast. Att han är pacifist har jag dock svårt att fördra. Ulvskog är ett svårt fall av övervintrad gråsosse och att hon inte fått fler röster är väl bara ett tecken på att hon inte har hörts i debatten på ett tag.
Inlägg #3: Postat: 2002-11-29 17:07:00
Claes
Bravo, stående applåder för din idé. Blev förvånad att inte Mona Sahlin hade en övervägande ledning.
Säger man inte "dum blondin"? Dags att ändra på uttrycket.
Inlägg #4: Postat: 2002-11-29 22:32:00
kalle snopp
frågan går ej att besvara för den ene är dummare än den andre ungefär som vad kom först hönan?eller ägget?
Inlägg #5: Postat: 2002-11-29 23:16:00
Allan
Gäsp
Inlägg #6: Postat: 2002-11-30 00:25:00
Lena V
Haha, Sirre. Du är för rolig. I din iver att fastställa vem som är mest enfaldig så "upplåter" du plats på din sajt. Hahaha, jag förmodar att du tagit bort bilderna på Sirre Hamilton, annars riskerar han vinna omröstningen :D
Inlägg #7: Postat: 2002-11-30 00:35:00
Marcus P
Sammanfattningsvis: "Hittills är det bara bildade och intelligenta människor som röstat, men jag vill bredda undersökningen genom att ta med några idioter också, och därför vänder jag mig till Sourzes skribenter och läsekrets." Tja, vad säger man? Du har ju inte tappat något av din kaxighet under den tid du varit borta. Eller om det nu är självgodhet det ska kallas.
Inlägg #8: Postat: 2002-11-30 01:46:00
Uffe
Visst är det en kul undersökning du gjort, men frågan är vad den leder till? Alla fyra nämnda har ju åtskilliga gånger visat prov på monumental stupiditet, men trots detta sitter de där de sitter. Det måste tyvärr betyda att folk inte alltid uppfattar hur stupida de är.
Inlägg #9: Postat: 2002-11-30 01:48:00
Uffe
forts. Själv måste jag ibland när jag ser Mona i teve, blinkande med sina patetiska ögonfransar och uttryckande antingen plattityder eller obegripligheter på dålig svenska, nypa mig i armen och fråga mig: Är detta på riktigt? Är denna figur verkligen statsråd i landets regering – ett av de högsta ämbetena i offentlig tjänst? Suck.
Inlägg #10: Postat: 2002-11-30 09:26:00
Dexter Sinister
Ni bommade systemfelet, de är alla sossar.

Folket får de herrar det förtjänar.
Inlägg #11: Postat: 2002-11-30 12:38:00
Thomas L. Aabo
Har du helt glömt din pajsare att Winberg vill kvotera in kvinnor i näringslivet styrelser. Hon har f ö r t j ä n a t första platsen.
Inlägg #12: Postat: 2002-12-06 00:03:00
CalWin
Kan inte Annika Billström få vara med också? Hon är visserligen inte regeringmedlem men jag tycker att hon ska lite kred för sina lögner.
FrontForEver
Inlägg #13: Postat: 2003-01-01 18:11:00
SHQ
"Däremot, i alla fall enligt mina egna begränsade erfarenheter av Sourze.se, " Det kan ju vara så att det är väldigt svårt att kategorisera den gruppen eller koppla den med en särskild uppfattning. Jag som trodde liberaler var emot totalitärt stämplande ujujuj..
Laddar...