Kan kvinnor verkligen bli nöjda?

Showing page 1 of 2: 1  2
Inlägg #1: Postat: 2002-11-06 23:41:00
Anton
Intressante förklaring som dock väckt i mig behovet av att ställa dig en motfråga:
Vem älskar kvinnor med hela kroppen? Män eller sig själva?
Killar sätter på tjejer för njutningskull och/eller för kärlekskull, troligen av samma orsak som tjejer låter sig bli påsatta. Hjärnan våran sitter ungefär på samma ställe som hjärnan eran…
Inlägg #2: Postat: 2002-11-07 00:14:00
JMA
Svaret e mycket enkelt- Den vi älskar!Du verkar utgå från att alla kvinnor vill ligga med män. Många kvinnor jag känner älskar hellre med sin dildo än en man,om du förstår hur jag menar.Aggresiv flata?? Nej,hetero gudinna som vet att kärleken inte begränsar sig!Motfråga- Kan inte tjejer sätta på killar?
Inlägg #3: Postat: 2002-11-07 00:38:00
Anton
Tja, jag vet att det finns kvinnor som blir kära i sin dildo. Har hört från bättre vetande att kärleken är när kvinnan får som hon vill. Stämmer det? beträffande din motfråga: det beror på vad du menar med "sätta på". Om det beror på vem som ligger ovanpå eller under så spelar nog ingen roll. Är det dildos aktion det handlar om så beror på om killen är hetero eller bi.
Inlägg #4: Postat: 2002-11-07 00:48:00
JMA
Din bättre vetande verkar inte veta nåt. Jag fnyser åt den förklaringen! Sätta på så syftar nog jag på att den som är den drivande är påsättaren.Men vissa killar ställer sig tveksamma.och på det sista påpekar jag att i det sammanhanget är det DILDON som är aktör, för den kan ju sätta på båda två! Kärlek är när man av FRI vilja har lust att lära sig kompromissa & mötas- FRÅN BÅDAS HÅLL!!
Inlägg #5: Postat: 2002-11-07 01:16:00
jma
För att svara allvarligt på din kolum, så vet vi ju båda två att göra män till objekt funkar utan att väcka anstöt pga att vi kvinnor kan inte tvinga oss på er.Vi utgör ingen fysiskt hot mot er.Vi kan definitivt inte våldta er heller.Det kan bara en annan man,ironiskt nog. Så varför älskar många kvinnor sina dildos???Dom kan aldrig tränga sig på om den inte får!Vilken våning hade jag valt?INgen,jag hade suttit högst upp på ett motsvarande hotell och skrattat.
Inlägg #6: Postat: 2002-11-07 09:01:00
Kalle
Clintan blir våldtagen av en tjej i en film.
Inlägg #7: Postat: 2002-11-07 09:48:00
jma alias dr ruth
Med vadå? knytnäven?flaska?hårtorken? klitoris? kära kalle om du skulle gå ut mer och träffa riktiga människor skulle du upptäcka att nej, ingen bakgrundsmusik följer dej, människor gör som dom vill och flickor kan inte våldta pojkar för det är fysiskt omöjligt. fast du kanske kör med att den kan ju resa sig fast man inte vill!!! jag lovar att i en sån situation gör den inte det för du är så j-vla rädd att den intar nog formen som herr russin!hoppas du fick svar på din fråga.
Inlägg #8: Postat: 2002-11-07 12:37:00
anna
Underbart...och så sant. Känner man sig träffad är det väl för att varit med om att stå på femte våningen och blivit snuvad på konfekten.......
Inlägg #9: Postat: 2002-11-07 12:51:00
Anton
-> JMA: Visst kan en kvinna våldta en man, det finns ju dildon… Ditt påstående att kvinnor inte skulle utgöra ett fysiskt hot mot män är ju befängt. hursomhelst använder kvinnan dildo främst för att hon vill tillfredsställa sig själv sexuellt, dildon är alltid redo, den behöver inte smekas för att få stånd, alltså, hon är troligen för bekväm för att utveckla en relation, precis som din förklaring mot män i ditt första inlägg.
Inlägg #10: Postat: 2002-11-07 15:38:00
jma
Ja men, dildon är inte en naturlig del av kvinnan dvs vi bär inte runt på den hela dagarna. Om du vill gå in på fysik våld: Visst kan kvin. missh. män ,men för att kunna göra lika skada som en man oftast kan med knytnävarna behöver en kv. redskap. Det andra: i 95 av dildoanv, kv. beror det på för många & tråkiga möten med män som inte bryr sej & därav införskaffar en dildo!! El. den andra katog. sexuellt utn. el våldt. kvinnor som vill få njuta men blivit berövad att göra det med en man!!
Inlägg #11: Postat: 2002-11-07 16:05:00
jma
Anton:Alltså, kvinnor skaffar inte dildon pga lättja utan att kunna få njuta i lugn och ro. Men, nästan alla kvinns som träffar någon hon förälskar sig i är mer än villig att kasta sig ut i en relation-utan dildon!!
Inlägg #12: Postat: 2002-11-07 18:43:00
Anton
jo, jo du klagar på att killarna är tråkiga men, med tanke på att du skulle välja den femte våningen kan man undra vad är det för exklusiva krav du ställer. Huruvida mr. perfekt du söker överhuvudtaget finns bland mänskliga varelser här på jorden…
Inlägg #13: Postat: 2002-11-08 08:57:00
Carina
Jag använder min dildo därför att mina orgasmer blir bättre och häftigare. Sen kan jag när som helst under dagen ta en snabbis, om jag vill så kan det gå på ett par minuter med dildon. Är ofta skönt och avslappande när jag har mycket aat göra på jobbet t.ex.
Inlägg #14: Postat: 2002-11-08 11:02:00
jma
Jag har redan min som du kallar Mr Perfect, därmed sitta på femte och skratta åt spektaklet. Perfekt? För mej är han det! Vi ska snart gifta oss.Tevligt. Så tjejer, stå på er, det finns någon på 5te vån. för alla. Kan ta lite tid att komma dit bara. Hoppas ni har det bra där ute, du oxå Anton! mvh Morgonrodnades guinna
Inlägg #15: Postat: 2002-11-08 16:56:00
Anton
"Kvinnor älskar nämligen med HELA kroppen" - sig själva, detta enligt ditt resonemang.
För dig är en man inte mer värd än en dildo. Kärleken finns bara när du får som du vill, alltså, när din egoism alltid tillfredsställs, bättre vetande vet bäst. Och det är jag som fnissar åt dig nu.
Inlägg #16: Postat: 2002-11-09 01:25:00
Tom
Alla kan våldta alla. Det handlar om när i akten som tvånget används och om relativ fysisk styrka. Använd fantasin. Om män ligger med "fula" kvinnor så är det väl ett tecken på att njutning och/eller kärlek är viktigare än det yttre för män i alla fall?.
Inlägg #17: Postat: 2002-11-09 10:14:00
jensa
jma... kvinnor kan absolut våldta män. En fd kompis till mig ankrade på en fest. Han vaknade av att en tjej satt och red honom. Nu gjorde det visserligen ingenting för det var en fräsch brud som han ändå mycket väl kunde tänka sig att ligga med, men att anmäla henne för sexuellt utnyttjande kunde han ju mycket väl ha gjort.
Inlägg #18: Postat: 2002-11-10 20:00:00
d
JMA: Om männen är enklare skulle det kunna ha biologiska orsaker: Mannen kan ha tusentals barn medan kvinnan bara kan ha ett fåtal. Biologiskt sett borde därför kvinnan vara mer inriktad på kvalité och mannen på kvantitet. Om man nu vill tro på evolution d.v.s. Däremot att "kvinnor älskar med hela kroppen" och "älskar både psykiskt och fysiskt" låter mest som trams tycker jag.
Inlägg #19: Postat: 2002-11-13 01:18:00
jma
Anton & d:Vem har påstått att jag haft/har/kommer nånsin skaffa en dildo?! Jag säger inte heller att jag pratar för ALLA kvinnor. Men,när man är påväg att förlora argumenten börjar det vridas & vändas. Kom igen nu Anton, visa din intell. humor!! & d, du kanske kan få lite humor av Anton & även lära dej lite lätt sarkasm!!Jag skrattar på mej...
Inlägg #20: Postat: 2002-11-13 10:55:00
Kalle G
"Kvinnor älskar nämligen med HELA kroppen. Både fysiskt och psykist.Och dom män som köpt porrfilmsmyten el. är för bekväma för att utveckla en relation dom ser kvinnor på detta sätt!" ditt första inlägg. Man får lätt intrycket av att du VET PRECIS hur kvinnor och män alla! är, eller hur? Som sagt, när slingrandet börjar så märker man att argumenten tagit slut...
Showing page 1 of 2: 1  2
Laddar...