|
Inlägg #21: Postat: 2002-11-13 11:12:00
|
|
jma |
Kalle: Du verkar inte ha läst ovanstående kom. inte verkar du ha nån humor heller. Hela grejen började lite svamligt, vilket du skulle veta om du läser d en gång till med glimten i ögat! Fast såna som du behövs oxå för vem annars skulle sporra oss till utveckling. Sug på den. Och ditt lätta intryck,var verkligen lätt!Finns d ens? Men alla tolkar ju saker som passar dom, även jag. Härligt med disskution.
|
| |
|
Inlägg #22: Postat: 2002-11-13 16:41:00
|
|
Kalle G |
... som sagt, man märker när argumenten tagit slut. Då börjar man slingra sig, eller kasta skit på opponenten ;- FYI, jag har läst HELA tråden, inte bara ovanstående kom. Kul att se hur du byter åsikt bara för att kunna kasta skit på killarna
|
| |
|
Inlägg #23: Postat: 2002-11-14 11:29:00
|
|
jma |
Kalle: Vad jag än skriver har du bestämt vad mitt mål i denna tråd är, men jag gör ett försök till att få dej till förstånd: HA LITE HUMOR SÅ BLIR D NOG BRA FÖR DEJ ÖHT!! Det mesta som skrivits här är bara svammel, med några seriösare inslag. Myntet har alltid två sidor,men för dej verkar den ha ant. 1 el. fem. Du får ju tolka d som du vill..
|
| |
|
Inlägg #24: Postat: 2002-11-14 11:34:00
|
|
jma |
...jag undrar dock: Är du militant el. fanatisk på nåt sätt? Hatar du kvinnor? Eller, såklart, e ju alla idioter förutom du?? Dumma frågor. Tja, jag vill påstå att dom går i ditt ledband. Men, man ska ju alltid tro på sej själv. Fast självhumor skadar ju inte. Själv är jag en mycket komisk figur & jag skrattar med er åt mej för d bjuder jag på. Ha d gott!!
|
| |
|
Inlägg #25: Postat: 2002-11-14 13:15:00
|
|
Kalle G |
Snacka om att överreagera på "kritik"! Vad har jag gjort? Stillsamt påpekat att du var lite inkonsekvent i dina kommentarer. Och du dömer mig som militant, fanatisk, homurbefriad kvinnohatare... Suck, jaja, genom sig själv känner man ju andra, heter det. Men det är ju bra att du kan skratta åt dig själv iaf. Du måste ha mycket roligt... ;-
|
| |
|
Inlägg #26: Postat: 2002-11-21 20:19:00
|
|
martin |
sicken töntdebatt
|
| |