|
Inlägg #1: Postat: 2002-10-18 15:30:00
|
|
Michael Lundahl |
Hur man än gör är det svårt att skriva utan att det finns folk som opponerar sig. Det är närmast en naturlag. Enda sättet att undvika är att skriva om saker som är så uppenbara att det är banalt. Och bland de som opponerar sig finns det alltid fega djävlar som inte törs stå för sin åsikt vanligtvis för att de inte kan argumentera för den. Det är kanske cyniskt... men erfarenheten visar att så är fallet. Så länge du tror på något och kan argumentera för det, stå på dig.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-10-18 17:38:00
|
|
El maro |
Hej Lisen! Strunta i dom där bittra människorna. Försök skaka av dig det, jag menar folk som ger sån kritik har ju noll koll åndå...så varför bry sig. Word tjejen.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-10-18 23:15:00
|
|
anna, ber inte om ursäkt |
japp! härligt tjejen, äntligen nån som biter ifrån! fan, det klart du inte ska acceptera idiotisk kritik! du törs skriva om sånt som berör, och de töntar som måste fula sig kan väl hålla sig till lunarstorm eller var det nu är de brukar hålla till.... stå på dig!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-10-18 23:22:00
|
|
Paula |
*skrattar* efter min korta karriär här har jag redan erfarit att detta är tätskrivarnas mecka!
Bry dig inte om dem du, koncentrera dig på alla de vettiga istället.
Och sluta för guds skull inte skriva vad du tycker!
*kram*
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-10-19 23:38:00
|
|
suz - en uppmaning ! |
får du detta som kommentarer eller som e-mail ?
det fins ju dom som bara måste lämna en skojsig/fyndig kommentar o så fins det dom som tycker olika, bägge är ok så länge det inte tjafsas om en själv,rena påhopp,,saknar ibland kommentarer ifrån RIKTIGT folk ! att skriva vettiga komentarer höjer ribban på sourze ! så skriv vettiga saker! även om ni bara läser så stanna up å skriv nåt för kvalitets höjandet av sourze !
inte bar artiklar utan även comments höjer kvaliteen !
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-10-20 00:35:00
|
|
Mätt |
Värst vad alla har "Sourze" i titeln nuförtiden.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-10-20 13:51:00
|
|
Marita |
halloj du.
Jo, hamnar du i fajt med Michael är det inte lätt. Men stå på dig!
Jag har själv varit i strid för några veckor sedan med vissa pojkar här.. Intressant och energikrävande.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-10-20 16:20:00
|
|
Hans |
Välkommen till internet, Liselott....
En del människor saknar helt enkelt empati eller känner sig så små att de måste trycka ner andra för att känna sig större. I verkliga världen låter de naturligtvis bli eftersom annars blir de ustötta eller får helt enkelt stryk. Ingen ursäkt, men det går förhoppningsvis över när nyhetens behag med anonymiteten försvinner.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2002-10-21 08:12:00
|
|
el bandito |
Jag tycker också jätte synd om skribenter som får kritiska kommentarer. Alla elaka kommentarer borde raderas bort och bara snälla och gulliga finnas kvar. Tjejskribenterna skulle bara få ha kommentarer typ: "håller med", "mycket bra skrivit", "kunde inte ha sagt bättre själv", "strålande inlägg" osv.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2002-10-21 20:27:00
|
|
Jesper N |
Just sådan här självömkan gör Sourze sämre tycker jag. Din tanke om humanitet kändes betydligt med angelägen.
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2002-10-22 15:54:00
|
|
Anonym |
En stor del av poängen med sourze tycker jag är möjligheten att uttrycka sig anonymt eftersom folk så kan utrycka åsikter som dom annars inte skulle våga stå för, alt erfarenheter som de varit med om som dom inte vill att folk ska vet om osv. nackdelen är dock att man kan få en del dumma och elaka kommentarer på köpet. Det är nog inte så att dom alltid behöver vara elakt menade men alla är inte så bra på att utrycka sig i skrift eller överhuvudtaget.
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2002-10-23 19:18:00
|
|
farbror doktorn |
Hej Liselotte, här har du en länk som kan vara till hjälp för stackare in din situation:
Länk: netdoktor.se
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2002-10-24 16:18:00
|
|
Snubben |
Du är ju supersöt på bilden. Jag skulle spana in dina bröst direkt! Mmmm!
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2002-11-11 00:27:00
|
|
Kai Ottosson |
Jag håller kanske inte riktigt med dig om bröstfluktning å tajta tröjor med djup uringning.. Jag kan helt enkelt inte låta bli. Det är pinsamt, man försöker verkligen. man försöker så hårt att man nästan inte hör vad tjejen säger bara för att man är rädd att hon ska tro att man bara blänger på henne. Det är jobbigt ibland.. Även för er kan jag tänka mig.
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2002-11-11 00:29:00
|
|
Kai Ottosson igen |
Fick dela upp det på två inlägg :
Vad jag egentligen ville säga va: Stå på dig!! Backa inte för att nån liten fjortis inte kan respektera andras åsikter. Tja.. det var väl allt.
PS. Har du spelat in ljudet till artiklarna själv?? Vacker röst å bra läst :
|
| |
|
Inlägg #16: Postat: 2002-11-11 12:05:00
|
|
Danneman |
När du skriver något som är värd kritik, så ska du få det.
Till dess får du hålla till godo med förolämpningar.
|
| |