|
Inlägg #1: Postat: 2002-10-11 16:58:00
|
|
Evald |
Haha! Nej det är bra, sänk dig inte till Michaels fantastiskt låga nivå. Han bara tjatar och tjatar. Han skulle ALDRIG skriva en försvarartikel för att hjälpa en kvinna som blivit våldtagen, utnyttjad, tafsad på mot sin vilja. Han har helt klart ett enda perspektiv: torskens.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-10-11 17:51:00
|
|
sten |
Jag är torskbetagen av din artikel
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-10-11 19:55:00
|
|
förbannad |
Anna L: sånt kallas för personangrepp. Lundahl har inte tjatat mer än ni/du har gjort. Du nöjer inte dig med din hatpropaganda mot folk som du inte känner, utan du försöker också sätta stämpel på någon som öppet orkar kämpa mot din vidriga metoder att skapa hat. Du har ingen intresse att lösa horornas problem, du vill bara rättfärdiga ditt hat mot en grupp människor.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-10-11 20:44:00
|
|
Bengt |
Underbart Anna!! Känner igen din frustration vad gäller "meningsutbyte" med Hr Lundahl. Fast jag känner en viss primitiv lust när jag provocerar honom. Upplever det som en stunds avkopplande nöje......men, ta den mannen på allvar?? Aldrig!!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-10-11 21:11:00
|
|
frågande? |
Vadå ny Marita? Hon står för sin sak, men på dig låter det som om det var nåt negativt. Välj en fråga du verkligen brinner för så kan man diskutera sen.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-10-11 21:43:00
|
|
foobar |
Din beskrivning av debatten stämmer inte alls. Lundahl har en ståndpunkt där han säger att det finns BÅDE lyckliga och olyckliga horor. Du intar däremot en mycket extremare ståndpunkt där du säger att det BARA finns olyckliga horor. Det behövs bara EN ENDA lycklig hora för att förkasta hella ditt resonemang som trams. Du är fanatisk som fortsätter försvara denna vanvettiga ståndpunkt.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-10-11 23:03:00
|
|
Stella |
Tyvärr känner jag att du just nu gör precis det du inte vill göra, sänker dig till att liksom ML sätta personnamn i rubrik. Vad är det för fel med att bara mejla ML direkt och säga att "jag tänker inte fortsätta käfta med dig på Sourze?" Debatten vinner ingenting på det här inlägget.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-10-11 23:33:00
|
|
Oskar S |
Du är inte ensam om det nej...
Jag tycker att Lundahl ska försvinna från sourze överhuvudtaget. Han tar upp för mycket utrymme med sitt nonsens. Vill han påverka på riktigt kan han ombilda sig till lärare eller politiker.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2002-10-11 23:33:00
|
|
pUs |
Varför skickar du inte ett e-mail istället? Din pajkastning intresserar faktiskt inte allmänheten så mycket som du tycks tro.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2002-10-12 08:17:00
|
|
justus |
Anna Linussons förtal är priset M. Lundahl får betala för att han har varit modig nog att framföra sin åsikt. Han kan då kallas för torsk medan Anna är mediahoran.
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2002-10-12 19:31:00
|
|
roger |
Eftersom är det olagligt att vara torsk, bedriver du förtal mot Michael så länge du inte kan bevisa att han är det. Så där lågt har du sjunkit i din fanatism att tysta ned en oliktänkande.
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2002-10-12 19:33:00
|
|
Niklas |
Alltid lika roligt att se när människor inte har några argument att komma med
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2002-10-12 21:52:00
|
|
tja |
Återigen målar anna linusson en bild som passar hennes önskedröm. Sanningen är irrelevant för linussons hatpropaganda.
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2002-10-14 00:25:00
|
|
Michael Lundahl |
Men Anna Li, om jag nu uppfattat din artikel så fel, varför inte då sakligt förklara vad jag uppfattat fel? Jag ser - precis som med Marita - inte ett enda svar på sakfrågor. Och precis som många andra så ser jag att du missuppfatta mig totalt. Jag försvarar fortfarande inte prostitution. Men det är klart... med folk som ser svart-vitt a la Bush Jr så blir det lätt "Är du inte med oss är du mot oss".
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2002-10-14 01:58:00
|
|
Gnurf |
Din första artikel i ämnet var pinsam, denna än värre. Att dessutom kalla ML för torsk är så skrattretande lågt så det inte är sant. Jag letar i din text efter motargument mot det han skriver och då syftar jag på det första stycket i hans text men det står ej att finna. Tycka vad man vill om MLs åsikter man han har i alla fall den goda smaken att inte kalla sina meningsmotståndare för "hora/torsk" så vitt jag vet...
|
| |
|
Inlägg #16: Postat: 2002-10-14 12:49:00
|
|
Jaxx |
"En krono-synklastisk infundibulum är en plats där alla pappor kan vara mycket smarta, tycka mycket olika och ändå ha rätt - samtidigt!" - K. Vonnegut. citat ur minnet
|
| |
|
Inlägg #17: Postat: 2002-10-15 11:03:00
|
|
JPA |
Bra Anna! Som sagt i Soneraboken; varlden ar en haard plats dar man faar staa ansvarig for sina handlingar. Och maanga har tycks veta valdigt val hur horor har det...hycklande svenska man. Om de ens skulle vaaga erkanna att de gaar till horor och inte hela tiden tala i hypoteser. Fegisar!
|
| |
|
Inlägg #18: Postat: 2002-10-15 11:19:00
|
|
Hasselbergarn |
Jasså Mr Lundahl har fortfarande inte efter åtminstone ett år hittat något annat än sex och poliser som engarerar?? Lundahl om sex kan sammanfattas i - Porr är bra, horor är lyckliga. Och när det är sagt kan han skriva om annat som han gör så mycket bättre...
|
| |
|
Inlägg #19: Postat: 2002-10-15 12:46:00
|
|
Greger |
Det här var fan det lägsta jag läst på länge. På gränsen till påhopp. ML engagerar sig väl i vad han vill? Bara för att du vägrar accptera hans ställningstagande...
Väx upp.
|
| |
|
Inlägg #20: Postat: 2002-10-15 14:30:00
|
|
Kalle G |
Ja, det måste ju vara jättejobbigt när någon envisas med att säga emot och inte genast håller med allt man säger. Att man ska behöva presentera argument och siffror. Speciellt när man kan hänvisa till sin egna överlägsna moral, så borde det ju räcka för att folk ska bli rädda för att öppna munnen och säga emot...
|
| |