Nätskräcken bubblar upp

Den här tråden diskuterar artikeln Nätskräcken bubblar upp.
Inlägg #1: Postat: 2002-10-10 16:51:00
Christer H
Jag håller med fullständigt. Vad gjorde vi inte själva i den åldern. Sex är nyttigt och kul! Men barn skall hålla sig till jämnåriga. Det är viktigt att vi vuxna ser till att ungarna inte riskerar att utnyttjas. Utnyttjar dem, är vad Skugge och media gör just nu! Och det är alltid tjejerna som målas upp som offer... Mvh CH
Inlägg #2: Postat: 2002-10-10 20:57:00
vajlet
jag har då inga halvnakna bilder i min pres som det sas... herre min je. stackars bappelsinen! heja staris!
Inlägg #3: Postat: 2002-10-10 22:16:00
vajlet igen
så jävla bra! läste igen. DLP håller med.
Inlägg #4: Postat: 2002-10-11 09:16:00
Krillle
En sak är lite kul. Sveriges människor blir som du säger mer och mer öppet sexuella, men några barn blir det ändå inte :
Inlägg #5: Postat: 2002-10-14 09:21:00
nws99
Alldeles så. Själv blev jag lite trött på hela moralpaniken. Ondska finns överallt och det är fasen inte mediet som skapar pedofiler utan något helt annat. Det är faktiskt i slutändan föräldrarna som måste ta ansvaret att faktiskt lära barnen att skydda sig, skapa en situation där de är så pass trygga att de inte behöver spela några roller och göra det "fullt ut".
Inlägg #6: Postat: 2002-10-23 09:39:00
Anonym Fegis
"Kåta äldre gubbar bemöts med ett sunt öppet förakt och hån" Så är man gammal ska man hånas alltså, har inte äldre lika stor rätt att känna sexuella känslor som yngre? Jag brukar inte håna gamla kvinnor 40 när dom stöter på mig, jag finner det smickrande men är man "gubbe" så ska man alltså hånas för då är allt man gör äckligt och perverst? I övrigt var din artikel bra.
Inlägg #7: Postat: 2002-10-23 23:22:00
JPA
Visst, visst. Tonaarsaborter okar som sjutton, likasaa veneriska sjukdomar som inte fanns nar du var ung, Paula!, tvaa av tio flickor har allvarligt funderat paa sjalvmord och en av fyra har testat analsex innan de ar 17. Din himmel Paula, eller din efterkonstruktion for att rattfardiga din ungdom. Jag vaagar i alla fall medge att en heldel gjort i fyllan var inte alls saa otroligt moget och kul paa 70 -talet!!
Laddar...