|
Inlägg #1: Postat: 2002-10-08 18:53:00
|
|
Kalle Stengård |
Jag och min förra tjej testade det där. Det som slog oss var vilka fördomar om mannens och kvinnans speciella egenskaper man utgick ifrån. Själv tycker jag sånt är oerhört trist, att hitta speciella punkter och liknande går att fixa utan förlegad österländsk filosofi...
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-10-08 19:43:00
|
|
trotsig |
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-10-08 20:15:00
|
|
Anna Li |
Jag har den i bokhyllan. Men min man kan inte läsa någon bok utan att somna efter 3 minuter....
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-10-08 21:39:00
|
|
Inspirerad man |
Tänk om alla kvinnor var som du :Alltså med insikt i sin egen sexualitet och till och med råd istället för krav till mannen. Själv har jag bara ögnat igenom skriverier om det du beskriver. Dock har jag egenhändigt lärt mig att kontrollera min utlösning för att ge tid till min kvinna men då utan egen vinning. Om det du predikar fungerar eller inte är ju upp till var och en att döma när man själv har provat. Så klockan är 21:41, öppnar inte bibblan snart ;
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-10-09 07:41:00
|
|
soa |
Vi har haft mycket om detta för ett halvår sen. Kvinnor älskar det och annonserar om män som är intresserade.Tacka fan för det.En man som är på henne ideligen men aldrig får skjuta ett skott..
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-10-09 14:59:00
|
|
Kalle G |
Men att man ska orka hålla på hela natten utan att krokna, är inte det att bygga upp orimliga förväntningar och prestationsångest?
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-10-09 17:45:00
|
|
öm |
Kan bara tala för mig själv men jag brukar få väldigt ont i pungen, ja hela undre regionen faktiskt, när jag har stånd länge utan att få utlösning. Har hört nån gång att om alla svällkropparna där nere är utspända under en längre tid kan det hända men jag vet inte. Ont gör det.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-10-09 17:59:00
|
|
Christer H |
Favorit i repris.....! detta ämne avhandlades i våras. se: Länk: sourze.se Mvh CH
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2002-10-10 19:44:00
|
|
untitled |
har du någon bra bok att rekkomendera då? och hur den den mannen till insikt om detta?
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2002-10-17 13:17:00
|
|
anne |
Jätteintressant! Men jag förstår inte när man ska ha tid och ro till såna här aktiviteter. Jag önskar många gånger att min partner inte kom så fort, för jag känner ofta mig ledsen efteråt, trots orgasm.
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2002-10-25 15:55:00
|
|
Johan |
500 stötar, tjena! det kan ju vissa av oss bara drömma om. jag har själv lärt mig kontrollera mig, men min tjej är väldigt snabb, så jag hinner nästan aldrig med. och hon tillhör liksom inte dom tjejer som vill hålla på hela natten eller flera ggr,. så, vad gör man då?
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2002-10-28 22:25:00
|
|
Hej |
JPA, hur orkar du skriva så mycket om sex. Tänker du nångång på något annat ?
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2002-11-06 00:29:00
|
|
Spectraz |
En oerhört bra artikel. Nu undrar jag om du har några speciella boktips eller om jag bara kan söka på kärlekens tao i någon bokhandel på nätet? - Jag är helt klar för en gemensam njutning.
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2002-12-18 09:48:00
|
|
Liberal |
Låter väldigt intressant! Jag o min flickvän har dock ett väldigt bra sexliv, vi har nästan svårt att sluta.. räkna med minst en timme. Problemet är bara att det "sliter" på min flickvän, dagen efter brukar hon känna sig känslig i underlivet.. så vi får hoppa över sex för den dagen.. kan Tao-sex kanske hjälpa en med detta?
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2003-01-08 10:58:00
|
|
Yanni |
HURRA! Jag har varit tillsammans med en man som kunde få orgasm ibland utan att ha stånd till och med. Och utan sprut. Mycket bekvämt när jag sög honom. Nu har jag väldigt svårt med män som bara koncentrerar sig på stånd och sprut i kapplöpningstakt...
|
| |
|
Inlägg #16: Postat: 2003-01-10 17:52:00
|
|
X |
Följande ur din text fick mig att hicka till...jo så är det ju...har förstått att det är precis så men inte velat tänka tanken ut.."Om man känner sig oändligt ledsen och ensam efter orgasmen har det inte varit bra sex oavsett hur häftig orgasmen var. Det är den där stunden efter då man antingen är avslappnad, bekräftad och lycklig – eller liten, ledsen eller utnyttjad – som avgör. "
|
| |