Inlägg #1: Postat: 2002-10-08 12:24:00
|
Frederik |
Tip: check out www.salon.com, and there look for the column Since you asked.... Its one of those columns where people ask for advice on usually relationship-related matters - albeit an unusually insightful and interesting one. I dont agree with all the advices there, and you have to bear in mind that the letters come from the hipn liberal part of the US population, but youll nevertheless notice that men too can direct the course of and mess up a relationship.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-10-08 13:57:00
|
Bertram |
Visst känns det som att din vän har rätt...
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-10-08 14:15:00
|
Mina |
Anledningen till att din vän har rätt är för att alla män bara tittar efter långbenta blondiner med plastbröst och att vi andra kvinnor är totalt osynliga. För ingen vill väl ha en ful tjej...
Eller för att vara mindre sarkastisk, påståendena här ovan är lika befängt som din polares teori. Var lugn, det finns nog någon åt dig också. Du kommer nog att hitta henne skall du se!
Lycka till
Mina
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-10-08 15:20:00
|
Kringlan |
ledsen lindgren att jag tenderar att titta in i dina kommentarfält nu och då :.. jag vill bara påpeka att vi alla är människor. Om din kompis känner så är det i egenskap av människa, inte nödvändigtvis kille.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-10-08 23:51:00
|
Bobo |
sitter här och undrar hur det kan komma sig att så många killar anser att det är tjejen som sätter spelreglerna. om det är så, varför har ingen berättat det för killen som krossade mitt hjärta? han lät ju inte mig ta kommandot direkt utan traskade iväg ganska lätt och jag sitter här fortfarande och undrar vad som gick snett.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-10-09 11:04:00
|
pluppen |
Ursäkta mig, men att killar skulle vara passiva amöbor och att det är tjejerna som bossar, är det larvigaste jag hört. Min erfarenhet säger mig att dagarna då tjejen sitter framför telefonen och väntar är inte över. Skillnaden är att vi tar mobilden med oss nu. Å andra sidan beror det på vem som är mest intresserad i ett förhållande. Det finns alltid en som "bestämmer" den som är minst intresserad. Och det varierar ju från fall till fall.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2002-10-12 11:42:00
|
Kalle Stengård |
Det ligger något i detta! Iallafall för den som är ute efter smarta tjejer i hyfsat samma ålder som en själv...
Som singelkille är man rätt nöjd om man hittar en tjej som ser ok ut och som man kan ha kul ihop med. Man vet att man blir kär mer eller mindre automatiskt, bara hon är intresserad... Man gör lätt sig själv till en "manipulerbar skitsak". Jag gör det iallafall....
|
|