Inlägg #21: Postat: 2002-10-09 13:37:00
|
Pågen |
Det som är sjukt är att någon kan skämmas för ett helt naturligt intresse. Vår vinklade medierapportering där endast taleban-feminister får uttala sig i vissa frågor är ruttet!
|
|
Inlägg #22: Postat: 2002-10-09 22:31:00
|
Stella |
Gröna grabbar och röda tjejer-som vanligt...
De intervjuade borde först växa upp en tio år till låter det som. De flesta singlar och unga män jag vet tittar/tittade på porr ibland, men killar som har mognat och är i en stabil relation begriper mer om vad de tittar på och framförallt vem som får betala priset för det. Då är det inte lika kul längre, och kanske upptäcker man att det finns mer tillfredsställelse att hämta i den egna relationen.
|
|
Inlägg #23: Postat: 2002-10-11 15:34:00
|
ajnor |
till Jens som säger: bland undrar jag vilka som far mest illa; tjejerna som är med i
filmerna eller vi som tittar.
jag har lärt mig på psykologin, att man gjort studier där olika grupper pojkar fått se mjukporr respektive grov porr. Sedan har man studerat deras beteende mot kvinnor i vardagslivet:De som tittat på grovporr visar tydliga tendenser till aggressiva attityder mot kvinnor i sin omgivning.
|
|
Inlägg #24: Postat: 2002-10-12 18:08:00
|
Oskar S |
Ja, se där. Porr får alltid uppmärksamhet. Ingen tittar men alla läser om det som vargar som kastar sig över en försvarslös griskulting. Nåja, artikeln har ett visst sekunda värde men antalet läsare är hysteriskt oproportionellt i förhållande till kvaliten på texten.
|
|
Inlägg #25: Postat: 2002-10-13 16:17:00
|
Peter |
Jag anser att porr är bra för det tillgodoser många behov hos killar, speciellt unga killar. Men även äldre män har intresse av internetporr. Jag tror många fastnar i sökandet efter den ultimata porren. Man vill helt enkelt surfa lite lite till för att har man tur, så kanske kanske man hittar något ännu mer upphetsande. MVH Asia rules!
|
|
Inlägg #26: Postat: 2002-10-15 17:39:00
|
David |
Konstigt att ingen av killarna nämde det viktigaste argumentet mot förbud mot porr:
Yttrandefriheten. Staten ska inte kunna bestämma vad medborgarna får eller inte får se på. Om du ska börja tolka och avgöra vad som faktiskt är uttryck av en åsikt och vad som inte är det öppnar du upp för totalitära takter. Censorn som bestämmer vad som får visas och inte visas får alltför står makt som kan missbrukas.
|
|
Inlägg #27: Postat: 2002-10-15 17:45:00
|
David |
Porrmotstånd är bara nymoralisk panik. Feminister har omedveted anammat tidigare förtryckares läs: kyrkans onaturliga sexhat.
Människan är av evolutionen format att vilja knulla så mycket som möjligt. Det är helt naturligt!
|
|
Inlägg #28: Postat: 2002-10-16 23:49:00
|
Pk. |
Jag röstaroch läser så bonka näver inte får priset.
|
|
Inlägg #29: Postat: 2002-10-17 13:23:00
|
anne |
skrattretande det där med daglig utlösning som jämfördes med kvinnans mens! Hjälp en sån vill jag aldrig stöta på ute!Kul text annars och jävligt intressant!
|
|
Inlägg #30: Postat: 2002-10-28 18:40:00
|
Johan |
Vald och sex är tva sidor av samma mynt, sex handlar ocksa alltid mer eller mindre om makt, om sa bara att ge upp den inför varandra. Förnedringen är därmed en del av detta maktspel- och drabbar bada könen. Den som inte vet detta har inte vuxit upp!
|
|
Inlägg #31: Postat: 2002-11-05 12:31:00
|
Sara |
Jag är feminist och tittar på porr ibland. Gillar filmer som är typ hardcore, men synd att alla gubbar alltid ska vara så gamla och fula. Särskilt när tjejerna är jätteunga och söta då syns de fula gubbarna tydligare. Fler kvinnor borde regissera porrfilmer. Då tror jag att den skulle vara mindre kvinnoförnedrande i genomsnitt inte tråkmesig för den skull. Varför ville inte Jens att Magnus skulle säga till sin flickvän att han blev kåt på henne väldigt lätt?
|
|
Inlägg #32: Postat: 2002-11-08 22:33:00
|
Jonas |
"Man behöver inte vara så oerhört bra på att skriva, det handlar om att pricka in en bra rubrik." Menar du allvar?
|
|
Inlägg #33: Postat: 2002-12-12 10:00:00
|
karin |
Magnus kan ju dra åt helvete!!hoppas att hans tjej får reda på det och dumpar honom stenhårt, är du inte nöjd med det du har är du inte värd henne ditt äckliga svin!!
|
|
Inlägg #34: Postat: 2002-12-14 17:19:00
|
Yanni |
Jag begriper inte hur det kan vara intressant, spännande och upphetsande att titta på porr flera gånger i veckan. Jag har sett många porrfilmen, men efter ett tag tycker jag det bara blir tjatigt. Som tur är har JAG fantasi så det räcker och behöver inte porrfilm för att onanera!
|
|
Inlägg #35: Postat: 2003-01-12 00:26:00
|
li |
Jag tror du har hittat på hela intervjugrejen. Den stinker.
|
|
Inlägg #36: Postat: 2003-01-16 00:06:00
|
anton |
Joakim, patetisk som tusen. En ensam kille, som umgås med andra killar, saknar flickvän, har polare som brukar prata om porr, titta på porr på "fester" runkfester? samt avfärdar kritiken mot porr med att feminister och liknande "inte ser så bra ut" och är "avundsjuka" otäckt agressiva generaliseringar, men inte för inte blev ju sådana lowlifes som Johan potentiella nazister under andra världskriget.
|
|
Inlägg #37: Postat: 2003-02-06 22:11:00
|
Henkutt |
Utmärkt och intressant journalistik! Ruskigt bra!
|
|
Inlägg #38: Postat: 2003-02-08 18:32:00
|
Mikael Andersson |
Felet med porren idag är att det bara handlar om samlag med män med enorma kukar och kvinnor med stora tuttar.Var finns de som ej har jätteorgan och de kvinnor med söta små tuttar.Attraktionen mellan flört och samlag kommer heller inte fram.
|
|
Inlägg #39: Postat: 2003-02-10 23:19:00
|
low |
kommentaren till användarnamnet var lysande.
|
|
Inlägg #40: Postat: 2003-04-02 03:40:00
|
Bosse Bög |
Jag brukar kolla med min mamma.
|
|