|
Inlägg #1: Postat: 2002-10-06 15:02:00
|
|
sten |
Man måste vara -helst frisk- men envis som en åsna om man ska försvara sin rätt att bli frisk. Byt läkare tills de hittar det som felas dig!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-10-06 19:15:00
|
|
solveig |
Ge dig inte. Sök glädje. I det minsta. Glada vänner. Skratt. Kräv friskhet. Allt har sin inneboende mening. Du är dina barns glädje. Mvh! solveig
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-10-06 21:27:00
|
|
Rom & Cola |
Det jag tycker är konstigt är att flera läkare givit dig diagnosen panikångest men endast en säger att du har för högt tryck på hjärnan. Jag hade nog trott på panikångestdiagnosen då. Det finns ju experter som du kan vända dig till, gör det så du verkligen får veta. Du skriver att du fått fler sjukdomar också nu, Har du blivit undersökt för hypokondri?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-10-06 21:41:00
|
|
Christer |
Är du släkt med Angelica? Hon har en bror som kommenterat henne i "underlig människa den där", och i hennes artikel "jag lurade döden på en själ" skriver hon att hennes syster födde två barn. Din skrivstil känns i vilket fall som helst som en dålig kopia på hur hon skriver. Visst var texten intressant, men känns inte riktigt äkta.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-10-07 00:56:00
|
|
Angelica |
Duktig du är! kramiz syrran!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-10-07 14:44:00
|
|
sten |
Finns flera sjukdomar att välja på.Svår yrsel kan bero på balanssinnet, små kristaller som flyter i innerörat. Vid upprepade attacker kan det vara Menieres sjukdom som kan kräva medicin kontinuerligt. Har någon under sökt örat?
|
| |