Lustiger Priftis missar detaljerna

Den här tråden diskuterar artikeln Lustiger Priftis missar detaljerna.
Inlägg #1: Postat: 2002-10-01 15:53:00
Marita
finfint
Inlägg #2: Postat: 2002-10-01 16:36:00
Bengt
Min lille goe sötnos!!!
Inlägg #3: Postat: 2002-10-01 19:14:00
Sune
Vad skönt att såna som Michael finns. Som kan berätta hur det är. Så vi andra slipper tänka så mycket. Nu måste jag bara fråga: Micke får man kalla dig det? - hur fan orkar du? Tagga ner, ta en bärs, dra en handtralla, kolla på skräp-tv och skriv nåt underhållande nån gång i stället för att leva på att dra livslusten ur andra.
Inlägg #4: Postat: 2002-10-01 19:57:00
caroline bjurstedt
michael, jag tycker att du bidrar med vettiga åsikter och genomtänkta argument när det gäller den överhettade och överlägsna porr- och prostitutionsdebatten. de "överlägsna" är oftast kvinnor som "vet" att det är fel med sexarbete och indignerat rapar upp floskler som "förtryck" och "kommersialisering av kvinnokroppen" när man försöker argumentera.

och tro det eller ej, jag är själv tjej!
Inlägg #5: Postat: 2002-10-01 20:43:00
Marcus P
Poängen med generaliserande sammanfattningar är att de ska vara just generaliserande. Annars är de ju inte roliga. Och ja, jag vet att du slänger in dessa brasklappar i dina artiklar, men vad jag ville fånga var helheten. Och du pratar faktiskt hemskt mycket oftare om lyckligare horor än om olyckliga, inte sant? Om du tittar efter i gamla kommentarplank ser du att min "sammanfattning" är rätt lik hur väldigt många andra också har tolkat dig och dina artiklar.
Laddar...