Michael. Byt jobb! Du kan göra det

Showing page 1 of 2: 1  2
Inlägg #1: Postat: 2002-09-27 23:41:00
Bengt
Och Herr Lundahl, som grundat denna pseudodebatt, har jag inget hopp om. Hans monomana kamp för kvinnors förnedring kan alla som vill följa i Sourzearkivet. Som en entonig signal "höjs" hans stämma när "friheten" att "sälja" kvinnor på olika sätt skall försvaras!!! Patetiskt!!!
Inlägg #2: Postat: 2002-09-27 23:46:00
Bengt
Kvinnor!!! Ge inte upp Er befrielsekamp!! Tolerera inte att Ni misshandlas!! Tolerera inte att Er självkänsla ifrågasätts!!! Ni skall veta att de flesta männen känner ungefär som jag!! Vi respekterar våra mödrar,systrar,fästmör och hustrur!!!
Inlägg #3: Postat: 2002-09-28 02:04:00
Gnurf
Det är du som är patetiskt. Istället för att lystna på det som andra har att säga så stämplar du oss som jagvetejvad, att döma av dina ovanstående kommentarer så är det inte positivt. Det vi som inte är så jävla pk vägrar gå med på är att alla prostituerade skulle vara förnedrade, olyckliga knarkvrak som varenda en blivit traffickad hit. Vi tror helt enkelt att det är en förvräng bild av verkligheten, men aj, om vi bara visste att vi skulle få bengt på oss så skulle vi nog vaktat våra tungor.
Inlägg #4: Postat: 2002-09-28 13:11:00
Bengt
Rinner sinnet över?? Känner du dej oförstådd och förnedrad?? BRA, då skall du vara glad, då har du tillgång till samma känslor som de förnedrade och missbrukade kvinnorna har!! Använd denna nya insikt till något positivt!!! Vänlig hälsning!!
Inlägg #5: Postat: 2002-09-28 16:30:00
Gnurf
Tack, jag ska använda denna insikt för att fortsätta säga och ergumentera emot alla dem som dig själv som har en totalt ensidig syn på saker och ting och som vägrar släppa denna för ett mer realistiskt synsätt där allt inte är svart eller vitt.
Inlägg #6: Postat: 2002-09-28 18:38:00
Bengt
Jag tror faktiskt att det är jag av oss två som försöker att ha en nyanserad syn!! Dessutom är det inte så att "sanningen" ligger precis mitt emellan två motstridiga synpunkter. Debatt handlar inte om vetenskap och mätbara enheter, utan även om intution och känsla. Min känsla är att du tillhör dessa marknadsliberaler som tycker att allt man kan tjäna pengar på är bra !!!
Inlägg #7: Postat: 2002-09-29 02:49:00
Gnurf
Då är nog intuition en av dina sämre egenskaper. Ja jag är marknadsliberla, nej allt man kan tjäna pengar på är givetvis inte bra, hur kan du tro något så jävla idiotiskt? Min syn är mycket nyanserad, jag vet att många far illa av prostitution, men inte alla. Att förbjuda prostitution och fördöma alla som köper sexuella tjänster tror jag heller inte på. Däremot tror jag på en kontrollerad marknad. Förstått?
Inlägg #8: Postat: 2002-09-29 12:58:00
Bengt
Hur mycket du än försöker kommer du aldrig att få mej att förstå dina "nyanser". Att plädera för fortsatt kvinnoförnedring men på en "kontrollerad marknad" får mej att må rejält illa!!! Gå till dej själv! Skulle du acceptera att din mor,syster,fästmö el. fru arbetade på denna marknad? Svarar du nej på den frågan är du en stor hycklare!!!FÖRSTÅTT??
Inlägg #9: Postat: 2002-09-29 15:11:00
Sourze Seniorer
Vi har haft telefon-kontakt vi den stora gruppen lite äldre skribenter och vill ge Bengt en eloge för hans ställningstagande mot skitungarnas korkade cynismer!
Inlägg #10: Postat: 2002-09-29 16:05:00
Gnurf
Givetvis vill jag inte men det kan ju inte stoppas. Förstår du inte? En kontrollerad marknad tror jag är det bästa att göra av dagens situation för de prostituerade. Se hur bra de fick det när du och dina gelikar förbjöd folk att köpa sex, se var vi hamnade då. De prostituerade fick det s-ä-m-r-e, fast det är sant, nu kan ju du i alla fall sitta hemma och må bra och beklaga dig över oss andra hycklare.
Inlägg #11: Postat: 2002-09-29 16:06:00
Gnurf
Sourze Seniorer > Fortsätt ni och prata med varandra och dunka rygg, det är nog det ni gör bäst.
Inlägg #12: Postat: 2002-09-29 16:14:00
Sourze Seniorer
Svar till Gnurf, 11: Det vi gör bäst? Lyssna på andra. Det lär man sig med livets gång. Dessutom ökar livs-förståelsen, vilket man inte ser så mycket av hos glyttarna.
Inlägg #13: Postat: 2002-09-29 17:49:00
Gnurf
Att kalla sina meningsmotståndare skitungar och deras åsikter för korkade cynismer vittnar om liten livsförståelse och vilja att lystna på andras argument. Det spelar ingen roll hur gammal man är om man inte kan uppföra sig i ett debattforum.
Inlägg #14: Postat: 2002-09-29 21:03:00
Bengt
"Käre" Gnurf! Jag ställde en fråga i nr.8. Du kanske märker att du vrider dej som en liten mask och inte kan ge ett rakt svar på en rak fråga!! YNKEDOM!! Återigen, skulle du acceptera att din mor,syster,fästmö el. hustru "valde" att arbeta som prostituerade på en framtida "kontrollerad sexmarknad"??
Inlägg #15: Postat: 2002-09-29 21:06:00
Bengt
Tack Sourze Seniorer för Er eloge. Det är skönt med en dunk i ryggen ibland!
Inlägg #16: Postat: 2002-09-29 22:11:00
Michael Lundahl
Woo hoo! Talibanernas återkomst, på Sourze! "Ni vill väl inte att ERA kvinnor befattar sig med sådana här ohederliga saker heller? Gott... då förbjuder vi ALLA att göra det." Väx till dig Bengt...
Inlägg #17: Postat: 2002-09-29 23:36:00
Bengt
Jag har redan avfärdat dej som "debattpartner". Ditt "inlägg" här ovan är mycket representativt för din debatteknik. Varje seriös betraktare/läsare ser och förstår vad du har för problem. Men Ok, du kan ju få samma fråga som Gnurf. Skulle du acceptera att din mor,syster,fästmö el. hustru "valde" att arbeta som prostituerade på en framtida "kontrollerad sexmarknad"? JA el. NEJ!!!
Inlägg #18: Postat: 2002-09-30 01:24:00
surfaren
Detta kallas för känslomässig utpressning. Om din dotter vore en lyxprostituerad, skulle du förbjuda henne Bengt? Svara JA eller NEJ.
Inlägg #19: Postat: 2002-09-30 02:28:00
Gnurf
I ynkedomens namn så har jag inte bestämmanderätt över kvinnor i denna värld, tyvärr. Fick jag däremot välja var dina kvinnliga släktingar skulle prostituera sig så skulle jag föredra att de sålde sig på en kontrollerad marknad och inte i den kriminella underjord du har skapat åt dem :P
Duger det som svar?
Inlägg #20: Postat: 2002-09-30 02:32:00
Gnurf
Ingen människa vill troligtvis se sina nära och kära prostituera sig, men i den mån de måste göra det så får det hellre ske på en kontrollerad marknad. Denna åsikt kan du inte missförstå eller försöka vrida och vända på till den milda grad så att jag i dina ögon framstår som ynklig eller kvinnofientlig, eller kan du det?
Showing page 1 of 2: 1  2
Laddar...