Sanningen om helgen i Göteborg

Den här tråden diskuterar artikeln Sanningen om helgen i Göteborg.
Inlägg #1: Postat: 2002-09-24 14:41:00
Andreas B
Låter kul... Hm, jag var också i Göteborg på Bokmässan och publicerade en text på Sourze, stående i en monter, och debatterade sedan i kommentatorsfältet med någon som visade sig stå 50 meter bort i en annan monter. Synd bara att jag inte fick sammanstråla med några Sourzare, ingen visste väl att jag var på plats?!
Inlägg #2: Postat: 2002-09-24 15:02:00
Carola
Hahahahahaha; Tack Kajsa! En faktiskt härlig historia. Lokalsinnet får jag skylla på Bommens bartender, helt o hållet hans fel;. Måste tillägga att Kajsa inte vet höger el. vänster. Man måste här använda armarna; Men ett stort jädrans tack till Dig och Tillan för ett underbart, härligt o underhållande roligt sällskap. Plus till ALLA andra härliga personer som var där!
Inlägg #3: Postat: 2002-09-24 19:29:00
Lena V
Jag trodde inte det var sant när jag upptäckte att jag packat fyra par skor och glömt dom finfina bitarna med torkat renkött mumsade upp en igår kväll faktiskt: Ska botgöra detta genom att -tusen gånger- skriva: Jag är en barfota fårskalle hm, fast jag struntar nog i att publicera den; Tack Kajsa för en mycket trevlig helg, som jag kommer plocka fram minnet av under mörka kalla vintern :D
Inlägg #4: Postat: 2002-09-25 10:24:00
Michael Lundahl
Kul story! Synd att jag inte kunde komma. En annan gång kanske.
Laddar...