Fy Fan Gardell

Showing page 8 of 11: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11
Inlägg #141: Postat: 2002-09-20 17:09:00
Åke
Den rätten är i princip viktigare än rätten att kritisera någon speciellt om det är som personen inte rår över själv som utseende, hudfärg, religion, sexuell läggning etc Undantag måste givetvis göras när t.ex. en läggning pedofili är övergrepp och det inte finns samtycke.
Inlägg #142: Postat: 2002-09-20 17:12:00
Åke
Även om homosexualitet per definition kräver en "handling", medan t.ex. hudfärg inte gör det, är det fortfarande något som måste respekteras. Det är lika lite ett val. Att inte förstå, det är en helt annan sak jfr, "jag fattar inte hur man kan gilla att bad i kallt vatten, men jag respekterar de som gillar det"
Inlägg #143: Postat: 2002-09-20 17:16:00
Heidi
Sign. "bronx" "Du är ingen bög, du är mycket värre än så". Jfr "Du är ingen turk, du är mycket värre än så". Varför anses det första mer legitimt?
Inlägg #144: Postat: 2002-09-20 17:35:00
bronx
Just det, nu har ni fått något att mumsa er i eller hur? Va gulliga ni är, men ni glömmer att mitt inlägg 129 var en replik till sign. Oskar S som påstår bl.a. hata mig p.g.a. mina ståndpunkter. Men, tydligen är det helt ok för er att hata, bara hatet inte är riktad mot er, eller hur? Jag ångrar inget av jag har sagt hittills, jag anser att vara homo inte är önskvärt, men att det finns värre, typ: att vara Oskar S…
Inlägg #145: Postat: 2002-09-20 18:19:00
bronx
Jonas: du tog fram ditt levande exempel som jag inte ifrågasätter. Jag känner ju inte dig eller huruvida din hormonel balans är den "normala" eller huruvida du besitter alla fysiska organ som tillhör den manliga könet.
Det skulle vara intressant om du kunde förklara vad är det som gör att du bara tänder på en man och aldrig på en kvinna. För det måste ju finnas nån psykologisk förklaring, eller hur?
Inlägg #146: Postat: 2002-09-20 18:33:00
bronx
Jag har svårt att acceptera att man blir homo, hetero, bi eller whatever av nån magisk orsak som ingen kan förklara. Jag skulle påstå att det finns varierande orsaker, typ biologiska och psykiska som kan påverkas av miljön. Kan det exeplvis bero på att man har fått en negativ syn på manligheten? Eller att man under uppväxt var rädd att inte leva upp till det krav som då ställdes på att vara "man"?
Inlägg #147: Postat: 2002-09-20 18:34:00
Oskar S
Det var rörande att du tog fram ordboken för min skull Bronx, men ärligt talat, är du inte lite väl åldersstigen för att argumentera med ungdomar med grotesk världsbild som jag?

Det finns säkert en del sajter där du kan finna likasinnade. Prova t.ex dagen.com
Inlägg #148: Postat: 2002-09-20 18:39:00
Oskar S
Man får förvisso en negativ bild av manligheten när man stöter på vissa individer som exempelvis Bronx. Det är ju en populär uppfattning att vissa kvinnor väljer att bli lesbiska pga att de inte står ut med män som bronx. Men däremot har hans spekulationer på den fronten inget stöd.

Är inte den här personfixeringen bronx uppvisar i förhållande till mig
smått patologisk?... ha,ha.
Inlägg #149: Postat: 2002-09-20 18:44:00
Oskar S
Kalle G, till skillnad från anonyma signaturer har jag annat att komma med i verkligheten. Det vill säga jag åstadkommer artiklar och det inte bara på sourze.
Det här med kommentarfälten är för mig bara ett smått roande tidsfördriv. Vad har du för berättigande?
Inlägg #150: Postat: 2002-09-20 18:46:00
Oskar S
OK, nog för dagen.

Åter till konstruktiva göromål.
Inlägg #151: Postat: 2002-09-20 19:00:00
bronx
Har dom släppt dig igen din djävla fjant?! Orsaken till att du ofta får mentaldiarré är att du glömmer torka dina fingrar efter varje gång du bajsar. Men du är värre än en sanitär olägenhet, du är en ordbajsare som varken vet vad du säger eller säger vad du vet. Att du bara inte skäms… Fy fan.
Inlägg #152: Postat: 2002-09-20 22:16:00
Kalle G
1. Jag vet fortfarande inte vem du är. 2. Jag förstår inte vad jag skrivit för att få dig så upprörd. "Roande tidsfördriv, säger du. Men om du är skribent så betalar du ju för nöjet. Bummer!
Inlägg #153: Postat: 2002-09-21 00:59:00
Oskar S
Nej, Kalle vi släpper det hela.
Jag tror inte att det går att gå vidare.
Ibland vill jag få ur mig mina aggressioner mot sådana individer som signaturen bronx.

Han har seriösa problem med den här fixationen han uppvisar vid min person. Förmodligen någon slags missriktad homoerotisk uppvaktning som han förtränger för fulla muggar.

Vi har alla våra kors att bära...
Jag önskar bronx lycka till med hans, för det är tungt. Mycket tungt.
Inlägg #154: Postat: 2002-09-21 01:02:00
Oskar S
Inlägg #155: Postat: 2002-09-21 11:10:00
bronx
Nu känner sig den lilla fjollan uppvaktad. Han som inte har gjort annat än att bedriva påhopp och personangrepp mot alla här som inte delar hans åsikt. I akut sinnesförvirring uppfattar fjollan motpartens reaktion som sexuellt närmande, vilket tydligt avslöjar fjollans mentala nivå och läggning. I sin desperation skryter fjollan att han är ju en ung o moden intellektell som har t.o.m. skrivit artiklar i pressen… patetiskt.
Inlägg #156: Postat: 2002-09-21 11:12:00
bronx
Innerst inne är fjolan medveten om sin mentala kastrering att vara inkapabel för att göra något annat än att följa det han tror vara de politiskt korrekta. Han klarar inte av att bemöta oliktänkande, utan kör som en lokomotiv i ett fåfängt försök att imponera och bli fruktad. Fjollans "moderna" attityder liknar dock gamla farbrors, typ josef stalin och adolf hitler som visade oss att vänstern är precis lika fascistisk som högern.
Inlägg #157: Postat: 2002-09-21 11:17:00
Oskar S
ha,ha.

Du underhåller mig rätt bra.
Jag slår vad om att du är passiv.
Anlag för hysteri verkar du ha också.
Och ironin i mina inlägg har gått dig spårlöst förbi. Sanningen är att jag rättar mina inlägg efter min motpart.
Eftersom du är kraftigt mentalt efterbliven blir resultatet att du har dig själv att skylla.
Inlägg #158: Postat: 2002-09-21 11:22:00
Oskar S
Ja, jag är den nya Hitler!
Du har rätt i att darra av skräck när du så lätt blir utmanövrerad. Jag har undervisat femåringar som varit betydligt brightare än det du uppvisar. Inse att du bara är ett tidsfördriv, en parentes. Dina kommentarer tar ingen på allvar.
Jag däremot roas av mina. Inser du skillnaden?
Jag har roligt ÅT dig, med DIG.
Vartenda grej som glappar ur din käft får mig att skratta. Tack för att du förgyller min tillvaro.
Inlägg #159: Postat: 2002-09-21 11:24:00
Oskar S
"liknar gamla farbrors" - det var väl farböders du menade? Jag ser att din språkhantering blir ännu sämre när du blir hysterisk... ha,ha.
Underhållning på hög nivå.
Inlägg #160: Postat: 2002-09-21 11:55:00
bronx
Vad kan man annars förvänta sig av en sån här fjolla egentligen. Man behöver inte säga särskilt mycket för att en så här liten tönt börjar spotta ut vad som helst. Det märks att fjollan njuter av att bli förolämpad, förlöjligad och bespottad det är ju iofs en del av hans bisarra böjelse. Och då påstår fjollan att han har också lekt med barn, oj vilken bedrift, då blir man verkligen imponerad… fy fan va tragiskt.
Showing page 8 of 11: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11
Laddar...