Fy Fan Gardell

Showing page 7 of 11: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11
Inlägg #121: Postat: 2002-09-20 11:26:00
Christer H
Jag bara noterar hur homosexuella förespråkare dödar mången debatt genom "inläggsbombning". Varför? Mängden inlägg avgör inte vem som "har rätt", det förstör bara debatten. Mvh CH
Inlägg #122: Postat: 2002-09-20 12:43:00
Oskar S
Är du helt körd i pallet, allvarligt talat?

Understå dig inte att tilltala mig med "NI". Du vet INGENTING om mig, din jävla patetiska förlorare. Jag är inte homosexuell och jag vill inte adoptera, OK, ditt miffo?
Att jag hatar och föraktar dina åsikter är en helt annan sak. Du är lobotomerad, så de får stå för dig.
Jag skulle kunna säga att jag vill att du kastreras för att inte föra dina sunkiga gener vidare, men jag avstår.
Inlägg #123: Postat: 2002-09-20 12:46:00
Oskar S
Enda sanningen: världen är för stor för dig, intellektuellt, emotionellt - på samtliga nivåer. Och du är en liten futtig individ som saknar begåvning att åstadkomma annat än fega kommentarer medan andra faktiskt skapar den här platsen för dig att uttala och bre ut dig på.
Fan, jag är spyfärdig...

Inte nog med alla skit, man tvingas dessutom till dåligt humör när man besöker sajten där man skriver . Var kommer alla dårar ifrån?
Väck.
Inlägg #124: Postat: 2002-09-20 12:49:00
Oskar S
ovanstående var alltså riktat mot bronx.

Om det var polerat eller inte bekymrar jag mig föga om. Han fyller ingen funktion på den här sajten annat än som irritationsmoment. Och sådana är det sista jag behöver just nu.
Inlägg #125: Postat: 2002-09-20 12:53:00
Oskar S
Många sourzeskribenter vågar inte ta och manifestera sina innersta
känslor av vrede. Jag har inga sådana problem. Jag gillar inte att gulla med folk jag föraktar.
Med tanke på vad jag har gått igenom på sista tiden är det inte heller särskilt märkligt.
Inlägg #126: Postat: 2002-09-20 13:00:00
Oskar S
Christer - jag kan omöjligen visa fega, anonyma individer min respekt. Vad fyller de för funktion?
Vad har de för berättigande?
Har de på något sätt bidragit till sourze?

Nej, nej och åter nej. Respekt bör delas ut till vettiga, intelligenta och empatiska individer. Eller till de som åtminstone vågar stå för sina åsikter med eget NAMN. Annars är det bara waste of time.
Inlägg #127: Postat: 2002-09-20 13:01:00
Oskar S
"Meningsmotståndare", vet jag inte om man kan kalla individen därovan. Han tror ju för sjutton att mannen är sedd som en avelstjur hos lesbiska! Om du ser det som ett lysande, vetenskapligt underbyggt uttalande så kan du ju respektera honom. Jag väljer att gå efter min gutfeeling i det här fallet.
Nog nu, ämnet är uttömt i sin helhet.
Inlägg #128: Postat: 2002-09-20 13:10:00
Oskar S
Ha,ha

"I sin egen värld där alla tycker likadant". Den var charmig.

Tyvärr, jag gör mig INGA illusioner på den punkten. eftersom jag har många färgstarka åsikter och ser mig som kontroversiell och inte likriktad så vore det mycket märkligt om jag inbillade mig att alla tycker som jag. Däremot så brukar de flesta inse när man går över gränsen gällande hets mot folkgrupp.

Jag förbehåller mig rätten att skratta åt dina futtiga försök till argumentation.
Inlägg #129: Postat: 2002-09-20 13:10:00
bronx
Har du bajsat färdigt? Ett djävla tack för att du återigen har bevisat din djävla förmåga att bemöta en oliktänkande samt din groteska och förkrympta mentalitet. Och vem är den som debatterar med dig egentligen? Känner du dig träffat, eller? Jag skiter fullkomligt i vem du är, hör du, jag skiter i ditt äckliga intellekt och med vem du knullar med. Du är ingen bög, du är mycket värre än så.
Inlägg #130: Postat: 2002-09-20 14:00:00
maniac
.
Inlägg #131: Postat: 2002-09-20 16:39:00
Jonas
"Du är ingen bög, du är mycket värre än så". Oj, pajkastning? Värre än så? Innebär det att det redan är dåligt att vara bög, bronx? Betr. kultur/arv: Jag har inte på ngt sätt i min omgivning blivit "uppmuntrad" att "bli" homosexuell, jag har blivit det ändå. Hur kan det komma sig om det inte finns något genetiskt med i det hela?
Inlägg #132: Postat: 2002-09-20 16:42:00
Jonas
Jag har snarare vuxit upp i en "machovärld" och haft rätt många kompisar med "machoattityder". Jag hörde inte ett gott - eller ens neutralt - påstående om bögar under hela min uppväxt. Ändå fick jag till slut inse faktum. Förstår du då varför jag som levande exempel vägrar tro att det handlar om ett val eller om ett till största delen kulturellt betingat beteende?
Inlägg #133: Postat: 2002-09-20 16:44:00
Jonas
De allra flesta bögar i min omgivning säger samma sak. Det tog år innan de ens förstod, just därför att antingen nära familjen och/eller nära vännerna - var av din okunniga typ. okunnig på det här omr i a f.
Inlägg #134: Postat: 2002-09-20 16:46:00
Jonas
Men istället för att förtäcka din rädsla, ditt hat, din oförståelse i termer av "fruktan för världens undergång" - när det istället handlar om din MORAL - varför lägger du inte din energi på att så få heteros föder barn. Dessa "avvikande" människorna, som av fritt val väljer bort barn, är väl ett hot mot din tes om världens undergång om något?
Inlägg #135: Postat: 2002-09-20 16:49:00
Jonas
CH: nej men oj vad förvånad jag blir. Du gör det igen. De homosexuella eller "homovänliga" skall alltid attackeras skriver ju för långt. De politiskt "inkorrekta" är det ju så synd om. De skall respekteras för sina åsikter etc. Ja, de ska de, men på samma nivå som lokalpolitiker främst m i valstugor som talar framför dold kamera.
Inlägg #136: Postat: 2002-09-20 16:52:00
Jonas
Jag vill återkomma till bronx:s: "Du är ingen bög, du är mycket värre än så". Många reflekterar inte ens över att ngn säger så. Varför? varför är det fortfarande så ok. Varför anses det värre om jag kallar dig för jävla osäkra, okunniga, hotade lilla äckliga homofob, än om du säger "värre än bög", underförstått, att vara bög är dåligt/fel? Det sitter så djupt bögföraktet, men äntligen ifrågasätts DE SOM MOBBAR, inte de som blir mobbade.
Inlägg #137: Postat: 2002-09-20 16:53:00
Jonas
För jag hade inte kallat dig homofob om inte du hade börjat att ifrågasätta mig min läggning. Varför skall jag visa respekt för dig, när det är du som börjar med att inte visa mig respekt? Bör judar respektera nazisters åsikter, i yttrandefrihetens namn?
Inlägg #138: Postat: 2002-09-20 16:57:00
Kalle G
Ja Jonas, Det är ju synd att alla inte har samma fina argumentationsteknik och kan diskutera på samma intellektuella nivå som Oskar, eller hur?
Inlägg #139: Postat: 2002-09-20 17:04:00
Åke
Bronx anspelning på att det är fel att vara gay är kulturellt betingat om något. Det är en reflexkommentar som många fäller utan att ens blinka. Det vittnar om det djupa homoföraktet som finns i kulturen. Och som givetvis måste förändras till varje pris. Och vi är på rätt väg. Sedan finns det de som till varje pris vill försvara rasisters och homofobers "yttrandefrihet". En yttrandefrihet är aldrig 100-ig.
Inlägg #140: Postat: 2002-09-20 17:06:00
Åke
Visst, den måste försvaras, men en människas frihet gäller tills den inkräktar på en annan människas frihet. Varje individ har rätt att bli respekterad för det den är och att inte bli "mobbad" för det den är.
Showing page 7 of 11: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11
Laddar...