Fy Fan Gardell

Den här tråden diskuterar artikeln Fy Fan Gardell.
Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2002-09-28 14:48:00
Nyckfulla-Nilla
Att födas in i en skilsmässa borde fan förbjudas. Själv har jag under hela min uppväxt fått packa mina små väskor och åka från det ena stälelt till det andra! Det är för djävligt! Ibland vet man inte ens var man är när man vaknar på morgonen. Gardelloch co som uppmanar till en sådan här uppväxt borde fan sättas bakom lås och bom.
Inlägg #22: Postat: 2002-09-29 23:42:00
DoRiS
Käre värld, jag tycker nog mer att det är synd att barnet, som inte ens fyllt tre månader, redan är diskuterat på sourze och dömt av bl.a. Peter Horal att bli misslyckad.
Inlägg #23: Postat: 2002-10-06 15:30:00
Djuna
Jag har levt med skilda föräldrar och två familjer sedan jag var åtta år gammal, och flyttat väldigt mycket. Ändå anser jag mig ha haft den lyckligaste av barndomar. Jag har haft en extramamma, extrasyskon jag har kunnat bo på landet med hästar! högsta drömmen och i staden, och har aldrig behövt välja, helt enkelt. Jag önskar fler barn kunde få den enorma trygghet en så stor familj innebär.
Inlägg #24: Postat: 2002-10-18 19:35:00
alex
det finns de barn vars föräldrar inte tänkt skaffa barn alls, men ändå gjort det. jag förstår inte varför det är så. jag känner en del sådana. deras barn sitter på hem nu och vill ta självmord. varför? det gardell skriver händer verkligen. sorgligt.. men SANT.
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...