|
Inlägg #1: Postat: 2002-09-06 14:55:00
|
|
Krillle |
Wow. Du har varit med om en hel del.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-09-06 16:26:00
|
|
Frederik |
Geez… Can’t say that you’ve had it easy. I have to admit that I also sometimes wonder how my religious faith would be affected if I was personally faced with misery and injustice the way you have been… I do have faith in God, believe in the meaningfulness and ultimate goodness of life and man, and try to live as best as I can in accordance with this faith. But when it comes to suffering in the world all I can say is that I also don’t have a clue.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-09-24 12:07:00
|
|
Sara |
Om du finns så bryr du dig inte om Gud. Ska du se allt ont som hänt i ditt liv som något ont från Gud, så är det orättvist. Kan du med gott samvete säga att du inte fått något gott alls från Gud i ditt liv? Var tacksam att ni har hälsan i behåll och att ni mår bra.... att bara vakna upp frisk på morgonen är en välsignelse som man inte får glömma bort.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-11-20 19:42:00
|
|
Veronica Kastberg |
Känner igen mig i det mesta du skriver.Glad för att du skriver så fina ord om mig o min lilla ängel.Tack för att du fins o är sånt stöd som du är....
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-01-22 11:10:00
|
|
mimmi |
min far sa något om att påven till och med hade gått ut och sagt att gud har vänt mänskligheten ryggen.
|
| |