Sören Cratz var misslyckad

Den här tråden diskuterar artikeln Sören Cratz var misslyckad.
Inlägg #1: Postat: 2002-08-30 16:23:00
sten
Nu förstår jag bättre. En klubb som lägger hela ansvaret för orealistiska mål på en tränare och sen sparkar dem..Sälja en landslagsspelare och bara ha en kvalificerad lirare i kedjan vinner man inga seriesegrar på. Stackars Alvaro!Välkommen till superetta
Inlägg #2: Postat: 2002-08-30 16:54:00
Anna Li
Jag satt med tårar i ögonen framför TV:n och njöt av Hammarby supportrarnas sportsliga och härliga uppträdande mot sin f.d tränare. Upplevelsen av att sportslighet är på gång i idrotten framför pajkastning förtog Helsingborg ganska fort. Dålig stil att sparka Cratz med argumentet att han tog emot hyllningar från f.d klubbens supporters. Usch!

p.s heja blåvitt....
Inlägg #3: Postat: 2002-08-30 16:59:00
Mikael V
Att Cratz får gå är naturligt. HIF hör hemma längre upp i tabellen. Den "enklaste" vägen är att byta tränare, Cratz har inte motsvarat förväntningarna, därför får han gå, inte för att han hyllas av Bajen-supportrar.
Inlägg #4: Postat: 2002-08-30 17:13:00
Ronnie
Att få sparken för att nån hyllar en för något man presterat är fel. I tex det USA är det ganska vanligt att coacher/spelare får hyllningar av motståndarpubliken om de gjort något bra oavsett om det är för klubben eller om det är en stor prestation. Att resultatet inte varit bra i år är ev inte bara cratz fel, visst har HIF bra spelare, men har de rätt? Det finns många ex på lag som värvat bra spelare men inte fått resultat, och det är inte alltid coach fel men det har klubbar svårt att fatta.
Inlägg #5: Postat: 2002-08-30 20:28:00
Ulla
Helsingborg tycker tydligen att det är en merit att sparka så många tränare som möjligt.O det laget har man hållit påAldrig någonsin mer förren denna inkompetenta styrelse avgått.
Inlägg #6: Postat: 2002-08-31 00:18:00
SHQ
Jag erkänner öppet att er historik kan jag ha misstagit mig fel på. Men det blev liksom lite fel fråga i rätt sak. Er otålighet uppblandat med praktskångs surrogatförgiftad stolthet och grav inkompetens ledde till detta olyckliga besked.
Inlägg #7: Postat: 2002-08-31 10:14:00
Sune
Fan vad löjliga ni är. ni har inte funderat på att snacka med spelarna som sparkar den där bollen och berätta att dom ska göra mål.
Inlägg #8: Postat: 2002-09-02 11:57:00
Ola
Kanske Cratz insåg att med det material han hade till förfogande så var SM guld och Europa spel inte realistiskt. Problemet är att styrelsen inte har samma uppfattning. Vem som har rätt vet jag inte.
Inlägg #9: Postat: 2002-09-23 10:24:00
jimmy
vad snackar du om?!? Sören var en bra tränare.. han blev inte sprakad endast pga att det gick dåligt för HIF utan för hans "miss" i Hammarby.. och sen så som sagt var han en bra tränare, kanske inte för HIF det beror på hur man arbetar och vem man arbetar med..
Laddar...