|
Inlägg #1: Postat: 2002-08-15 16:54:00
|
|
stenolof |
brarutetsuz
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-08-15 17:05:00
|
|
Kalledix |
Hej Suzanne! Bra att du säger ifrån mot småaktigheten. Jag gillar inte den jag heller. Vi läser igenom alla texter och redigerar allt manuellt. Stavningsprogram kan man inte lita på. M a o kan det ibland smyga sig in stavfel trots att vi läst texten. Jag kan bara be om ursäkt för det. Det är vårt ansvar.
Kalle Dixelius
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-08-15 22:43:00
|
|
Carola |
Bra Suz! Förstår att du blir irriterad och trött på de som bara letar fel. Sakinnehållet i dina härliga texter läser vederbörande inte. Men tänk så många som läser och verkligen tar till sig dina ord, jag uppskattar dina artiklar mycket!! Idag har jag återigen varit ute i skogen och tömt den på kantareller, imorgon blir du bad hela dan. Må bra!!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-08-16 08:41:00
|
|
anna a |
suzanne. dina artiklar är alltid intressanta och jag läser dem med glädje. då borde särskrivningar inte ha någon betydelse, men tyvärr har de det...som svensk får man intrycket av att det är en högstadieelev som skriver, även om innehållet i dina texter säger något helt annat. jag vill inte klaga på dig med detta, bara ge en liten förklaring. keep on writing. psst jag har inte kommenterat dina särskrivningar tidigare och har även stört mig på de som gör det
|
| |